ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش اجرای عایق نانو رطوبتی ضد آب کردن

روش اجرای عایق نانو رطوبتی ضد آب کردن : عایق رطوبتی پشت بام در چندین نوع مختلف تولید می‌شوند. از گذشته تا به امروز همه ما با عایق های قیری حرارتی آشنا هستیم. بعد از آن عایق های ایزوگام روی کار آمدند و امروز با نمونه های عایق رطوبتی مشکی بام و همچنین نمونه های رزین آکریلیک روبرو هستیم. اگرچه محصولات پیشین می‌توانند یک سطح نفوذ ناپذیر و ضد رطوبتی ایده آلی را ایجاد کنند. عایق رطوبتی نانو پلیمر جزو جدیدترین محصولاتی است که با بالاترین تکنولوژی‌ها و علم روز دنیا تولید می‌شوند. ذرات تشکیل دهنده فوق العاده ریز این ماده های رنگی شرایطی را فراهم می‌کنند تا با شدت چسبندگی بالا بر روی سطوح مختلف قرار بگیرند و کاملا بدون درز و نفوذ ناپذیر باشند. همانطور که می‌دانید علم شیمی ساختمان و رنگ هایی که در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرند به سرعت در حال تغییر، پیشرفت و بروز شدن هستند. لذا تمام عایق هایی که در عصر حاضر تولید می‌شوند می‌توانند بهترین عملکرد و کارایی را در بلند مدت داشته باشند.  

روش اجرای عایق نانو رطوبتی ضد آب کردن

برای ضد آب کردن به روش اصولی، به زمان کافی و دقت در اجرا نیاز است. مواد آب بند باید به دقت به تمامی‌سطوح اعمال شود. روش قدیمی برای آب بند سازی استفاده از قیرو گونی یا ایزوگام است. این روش نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد و برای بسیاری از موارد مانند کف سرویس های بهداشتی، نیاز است که سطح رویی اعم از سرامیک یا سنگ از روی سطح جدا شود. این امر نیاز به تخریب دارد که مشکلات ناشی از آن بر کسی پوشیده نیست. ما با استفاده از مواد آب بند به صورت پوشش اسپری لایه لایه، با کیفیت ترین آب بندی را با صرف کمترین هزینه ارائه می‌نماید. مواد آب بند به دوصورت تک جزئی یا دو جزئی قابل تهیه هستند که با توجه به نوع کاربرد آب بندی به مشتریان محترم پیشنهاد می‌گردد. بعضی از این نوع پوشش ها نیاز به پرایمر دارند (پرایمر اولین لایه پوشش است که ارتباط بین سطح زیر کار را با لایه های دیگر پوشش برقرار می‌کند). لایه های پوشش هم می‌ توانند یکسان بوده و فقط برای افزایش ضخامت روی لایه دیگر (پس از خشک شدن لایه قبلی) اعمال شوند، هم می‌توانند جنس متفاوتی داشته باشند و برای مقاصد خاص (افزایش مقاومت مکانیکی، افزایش مقاومت شیمیایی، افزایش مقاومت به سایش، افزایش مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و …) به لایه های پوشش اضافه شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, انواع مواد عایق بندی

نکات مهم اجرایی عایق نانو:

  • ابتدا سطح مورد نظر باید از هر گونه آلودگی (چربی، گرد و خاک، رنگ، گل و لای) پاک باشد.
  • پیشنهاد می شود که با فرچه و آب شسته شود. در صورت وجود آلودگی عایق نانو پوسته می شود.
  • در این مرحله برای افزایش چسبندگی به سطح از یک لایه پرایمر آکرلیک بعنوان زیر ساز استفاده شود. برای سطوح فلزی بهتر از از ضد زنگ بعنوان زیر ساز استفاده شود.
  • در این مرحله با استفاده از غلتک یا اسپری عایق را در یک لایه اجرا می کنیم.
  • لایه دوم نیز، قبل خشک شدن کامل لایه اول اجرا می شود. (پیشنهاد می شود جهت افزایش مقاومت دو لایه از مش فایبر گلاس استفاده شود.)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.