ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق های قیری رطوبتی ساختمان در کرج

قیمت عایق های قیری رطوبتی ساختمان در کرج : قیر کاربردهای متنوعی در ساخت و ساز در ایران دارد. این فرآورده طبیعی نفتی از هیدروکربورهایی با وزن مولکولی بالا تشکیل شده است و غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و نیز خاصیت چسبندگی، مقاومت در برابر شرایط جوی، تغییر شکل راحت، طول عمر بالا، مقاومت در برابر اسید و باز و … از مهم ترین ویژگی های آن است. با توجه به اینکه قیر هنگامی که در راه سازی یا در ایزولاسیون پشت بام ها به مصرف می رسد، محفوظ نبوده و همواره تحت تاثیر عوامل جوی قرار می گیرد بنابراین باید از قیر متناسب با آب و هوای منطقه استفاده کرد. این نکته در کشور ما که دارای اقلیم های متفاوت می باشد بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال قیری که در درجه حرارت های پایین نرم و روان می گردد، قابل استفاده در مناطق گرمسیری جنوب کشور نخواهد بود و یا قیری که در دمای منفی پنج درجه سانتی گراد دچار ترک خوردگی می شود را نمی توان در مناطق سردسیری به کار برد.  

قیمت عایق های قیری رطوبتی ساختمان در کرج

از این مواد جهت عایق کردن اتصالات و نیز به صورت ورقه برای عایق کردن سطوح استفاده می کنند. مواد پلیمری هم خاصیت عایق حرارتی و هم عایق رطوبتی را دارا می باشند. از انواع این عایق ها می توان به عایق های بوتیلی، اکریلیک، پلی یورتان، سیلیکون، پلی استر نبافته، اپوکسی، عایق های ابری و … اشاره کرد. عایق های ابری، نوارهای فشرده شونده از جنس pvc ، پلی اتیلن یا پلی یورتان هستند که یک یا دو طرف آن ها نوار چسب کشیده می شود. از این عایق ها جهت پر کردن درزهای انبساط، درز در و پنجره ها و دریچه ها استفاده می کنند. موضوع جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به ساختمان و آب بندی سطوح یکی از موارد بسیار مهم و مورد توجه صاحبان صنایع ساختمان سازی و مالکین آپارتمان ها و ساختمان های تجاری و اداری است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد رطوبت قیری عایق ضد رطوبت قیری, انواع پوشش قیری

وقتی که نم و رطوبت به بخش هایی از ساختمان نفوذ میکند موجب خساراتی می شود که باید قبل از ایجاد چنین موقعیتی از آن جلوگیری کرد. در بیشتر موارد نیاز به مصرف عایق های قیری و پلیمری هستیم. در جاده سازی ها با پخش مواد قیری روی سطح، آن را ایزوله کرده و از نفوذ آب و یخ زدن و در نهایت تخریب جاده جلوگیری می کنند. قیرهای مصرفی که با هم مخلوط و حرارت داده می‌شوند باید در حین گرم‌کردن کاملاً ‌به هم‌زده و یکنواخت شوند و حداکثر دمای مجاز برای گرم‌کردن، 70 درجه بیشتر از نقطه نرمی قیر می‌باشد. حداقل مقدار قیر برای قیراندود کردن یک متر مربع گونی، باید 2500 گرم باشد. در قیرگونی داخل ساختمان حداقل باید از دو لایه قیرگونی استفاده شود. در قیرگونی پشت بام ابتدا باید شیب‌بندی پشت بام به یکی از روشهای مطرح‌شده در قسمت بتن سبک انجام گرفته و شیب‌بندی کاملاً خشک شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.