ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد عایق های نانو رطوبتی در پشت بام ها

کاربرد عایق های نانو رطوبتی در پشت بام ها : پیشرفت تکنولوژی و فناوری در سال‌های اخیر به سمت دوستی با محیط زیست رفته است. یکی از فناوری‌های جدیدی که علاوه بر کارایی پایدارتر در بسیاری از صنایع به حفظ محیط زیست هم کمک فراوانی می‌کند، فناوری نانو است. عایق نانو رطوبتی و حرارتی علاوه بر ساختمان‌ها در سازه‌های زیرزمینی، دیواره‌ها و سقف تونلها، سازه‌های دریایی و کشتی رانی، تاسیسات و تجهیزات در بخش شهری و صنعتی، آئرودینامیک‌ها و… نیز کاربرد دارد. برای اطلاع از اینکه عایق نانو چیست، بهتر است در ابتدا ترکیبات سازنده آن معرفی شود. عنصر اصلی به کار رفته در نانو سیلیکون است. دارای دو جزء رزین و کامپوزیت با ساختار متخلخل نانو است که بخش رزینی بستری است برای در بر گرفتن بخش کامپوزیتی عایق.  

کاربرد عایق های نانو رطوبتی در پشت بام ها

ظرفیت بالای نانو از ترکیب مواد سازنده آن یعنی ذرات پلیمری نانومتخلخل ناشی می‌شود. عایق‌های رطوبتی به صورت رنگ‌های متنوع با قلم مو یا با پاشش دستگاه‌های پیستونی بر روی سطوح آغشته می‌شود. در نهایت پس از خشک شدن یک سطح با پرزهای ریز و با حالت الاستیسیته تشکیل می‌ دهند. استفاده از عایق های رطوبتی نسبت به هر عایق دیگری مثل ایزوگام هم دوام خیلی بالایی دارد و سالیان سال راحت می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. همچنین قیمت ارزان تری نسبت به سایر عایق ها داشته و هزینه کمتری برای عایق سازی ساختمان تان می پردازید. ممکن هست به سرتان بزند و بخواهید که خودتان با تهیه یک مدل عایق رطوبتی ، کار های نصب و استفاده را خودتان انجام بدهید که ما این روش را توصیه نمی کنیم و پیشنهاد می کنیم از متخصص های این موضوع استفاده کنید که کار به خوبی انجام شود.کارشناسان نانو سازه همیشه و در هر لحظه آماده پاسخگویی به سولات شما عزیزان هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد عایق نانو کاربرد عایق نانو, اجرای عایق های نانو

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ساختمانی پشت بام آن است که به دلیل ریزش باران و برف باید به خوبی عایق بندی شود. عایق‌هایی که در گذشته برای عایق کاری سقف پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند ایزوگام هر چند سال یکباری به تعمیر و تعویض نیازمند بودند. ولی امروزه با روی کار آمدن عایق‌های نانو دیگر نیازی به تعمیر سالانه آن‌ها نیست. با استفاده از این عایق می‌توان به بهترین حالت ممکن سقف پشت بام ساختمان‌های مختلف را عایق بندی کرد. به این ترتیب در فصول سرد سال دیگر نگران نفوذ برف و باران نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.