ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش پوشش های آکوستیک پنل عایق صوتی

فروش پوشش های آکوستیک پنل عایق صوتی : آکوستیک پنل و عایق صوتی انواع مختلف دارد و برای هر فضا کاربری متفاوتی باید در نظر بگیریم. شما می توانیم ابعاد و اندازه و مشخصات فنی هر پنل آکوستیک را در قسمت های مربوط مشاهده بفرمایید. یک خانه پرسروصدا نمی‌تواند محیط آرامی را برای استراحت و یا مطالعه فراهم کند. سر و صدا در نتیجه انعکاس صدا ایجاد می شود زیرا امواج صوتی از سطحی به سطح دیگر انتقال می‌یابند. به‌طور کلی، هرچه سطوح مسطح، پیوسته و بدون سوراخ در یک فضا بیشتر باشد، پژواک بیشتری تولید شده و در نتیجه سروصدای بیشتری ایجاد می‌شود.  

فروش پوشش های آکوستیک پنل عایق صوتی

خوشبختانه با اتخاذ اقداماتی می‌توانید سروصداهای آزاردهنده را تا حد زیادی کاهش دهید. یکی از این اقدامات استفاده از پنل‌های آکوستیک است. پنل‌های آکوستیک به‌جای منعکس‌ کردن صدا آن‌ را جذب می‌کنند و از این طریق به کاهش نویز کمک می‌کنند. این فوم‌ها همچنین در طرح‌های مختلفی وجود دارند تا ظاهر خانه‌تان را زیبا کنند. برخی از پانل‌های آکوستیک در جذب پژواک در اتاق بهتر هستند و برخی در متوقف کردن یا مسدود کردن صدا عالی هستند و برخی دیگر (به نام پانل‌های عایق صدا) هر دو را انجام می‌دهند. پانل های جذب صدا (فوم های آکوستیک) معمولا محصولات سبک تری هستند که ممکن است یه صورت ابر به نظر برسند این پانل‌ها پژواک را در مناطق بزرگتر مانند سالن ها، سالن های ضیافت و سالن های بدنسازی سرکوب می کنند، به طوری که همه می توانند سخنرانان را درک کنند و از رویدادهای موسیقی لذت ببرند بدون اینکه برای گوش دادن خسته شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آکوستیک پنل آکوستیک پنل, عایق های صوتی پانلی

حالا دیوارها و سقف سالن بدنسازی را با پانل های جاذب صدا بپوشانید و آن 100 توپ پرتاب را به همان روشی که قبل از نصب پانل های آکوستیک پرتاب کردید، پرتاب کنید. هنگامی که این بار توپ های فنری به دیوارها و سقف ها برخورد می کنند، پرش نمی کنند. و این به این دلیل است که انرژی هر توپ (که به توپ داده اید) توسط فوم موجود در پانل های آکوستیک جذب می شود. اساساً، امواج صوتی توپ‌های فوق‌العاده‌ای هستند که از سطوح سخت پرش می‌کنند اما توسط سطوح نرم و جاذب جذب می‌شوند. پانل های عایق صدا متراکم تر و سنگین تر، خاصیت مسدود کردن صدا را با جدا کردن دیوارها به طوری که یک طرف دیوار یک سطح سخت و غیر متخلخل ایجاد نکند، ایجاد می کند. ساختن جرم بیشتر در هر دیواری توانایی آن را در مسدود کردن صدا افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.