ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش پوشش‌ های فایرپروف پایه سیمانی و پایه گچی

فروش پوشش‌ های فایرپروف پایه سیمانی و پایه گچی : آتش سوزی یکی از حوادث غیر قابل پیش بینی محسوب می‌شود که باید آمادگی‌های لازم را برای کاهش تلفات جانی و همچنین مالی در برابر آن داشت. پوشش فایرپروف اسکلت فلزی یکی از روش‌های ضد حریق کردن ساختمان‌ها و بالا بردن مقاومت سازه در برابر آتش است. به دلیل نوع مواد بکار رفته در اینگونه پوشش‌ها، اسکلت در برابر آتش از خود تا زمان مشخصی مقاومت نشان خواهد داد. پوشش فایر پروف هم برای اسکلت فلزی و هم برای سازه‌های بتنی کاربرد دارد.  

فروش پوشش‌ های فایرپروف پایه سیمانی و پایه گچی

پوشش‌ های فایرپروف در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هریک برای اجرا در سطوح مختلف ساختمان‌ها کاربرد دارند. در واقع نمی‌توان از فایرپروفی که در سازه‌های نفتی و پالایشگاهی استفاده می‌شود برای ساختمان‌های مسکونی هم بهره گرفت. معمولاً هر سطح به پوشش عایق مختص به خود نیاز دارد. اما اگر بخواهیم رایج‌ترین  و پرکاربردترین فایرپروف‌های موجود را بررسی کنیم، گزینه‌های زیر را در دسترس خواهیم داشت:

  • پوشش ضد حریق پایه سیمانی :

شاید از روی نام این نوع پوشش تصور کنید که شبیه به سیمان است، اما هم رنگ و هم شیوه‌ی اجرای آن با سیمان‌هایی که ما می‌شناسیم، تفاوت دارند. این نوع از پوشش‌ها بر روی سطوح مختلف اسپری می‌شوند و پس از اجرا به رنگ سفید یا خاکستری کم‌رنگ درمی‌آیند. پوشش‌های سیمانی معمولاً در سازه‌های بتنی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این سازه‌ها در برابر حرارت بالاتر از ۴۵۰ درجه‌ای محافظت می‌کنند. این پوشش‌ها معمولاً به صورت لایه‌های چند میلیمتری بر روی سطوح قرار می‌گیرند.

  • پوشش ضد حریق پایه گچی :

پوشش‌های ضد حریق پایه گچی نیز شبیه به پوشش‌ های پایه سیمانی هستند که با تفاوت‌های جزئی عرضه می‌شوند و برای اجرای آن‌ها نیز از اندودهای پاششی استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که پاشیدن و اسپری کردن این نوع از فایرپروف به تخصص نیاز دارد و هرکسی نمی‌تواند آن را بر روی سطح بپاشد. پوشش‌های سیمانی و گچی در برابر آتش منبسط می‌شوند و از گرم شدن اسکلت سازه‌ها جلوگیری می‌کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضدحریق پایه سیمانی پوشش ضدحریق پایه سیمانی, انواع عایق اسکلت

لزوم محافظت اسکلت ساختمان و سازه با پوشش ضد حریق سازه فولادی در برابر حریق بعنوان مهمترین قسمت محافظت غیر عامل، باید مدنظر طراحان و محاسبان سازه قرار گیرد. اجرای پوشش ضد حریق سازه های فلزی از مهمترین و کاربردی‌ ترین روش های محافظت سازه در رشته مهندسی حریق به شمار می آید. در این روش بیشتر ستون‌ها و تیرهای اصلی سازه جهت محافظت قاب های سازه ‌ای در مقابل حریق توسط پوشش ضد حریق سازه فولادی پوشش داده می شوند. دیوارها، سقف و کف سایر موارد مقاوم سازی غیرعامل در مقابل حریق می ‌باشند که در موارد و کاربری‌های خاص، عایق سازی می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.