ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع پوشش عایق لوله ها برای فصل سرما

انواع پوشش عایق لوله ها برای فصل سرما : قبل از عایق کاری به سایز لوله ها دقت کنید و با توجه به سایز آن ها عایق حرارتی مناسب را خریداری کنید. در انتخاب عایق حرارتی مناسب علاوه بر سایز لوله باید به مقاومت حرارتی عایق و همچنین میزان تفاوت دمای آب درون لوله و محیط بیرون توجه کرد و بر اساس این موارد عایق مناسب با ضخامت مناسب را خریداری کرد.  عایق حرارتی باید تمام مسیر خطوط لوله و اتصالات را بپوشاند، گاهی عدم عایق کاری یک قسمت کوچک باعث اتلاف حرارتی زیاد و کاهش شدید راندمان عایق کاری می شود. برای عایق کاری لوله ها می توان از عایق پتویی پشم سنگ و یا عایق لوله ای پشم سنگ (عایقی که مخصوص لوله ها طراحی شده است) استفاده کرد. در قسمت هایی از تاسیسات که از دیوار آتش عبور می کند نباید از عایق های روکش دار استفاده کرد.  

انواع پوشش عایق لوله ها برای فصل سرما

مواد عایق از نظر آرایش و ترکیب متفاوت هستند . مقایسه این تفاوت ها منجر به رتبه بندی های متفاوت عایق ها می گردد. برخی از عایق ها در برابر شعله و دود بهتر عمل می کنند در حالی که برخی دیگر با انتقال بخار آب یا جذب آب عملکرد بهتری دارند. برخی در سیستم های سرد بهتر عمل می کنند در حالی که برخی دیگر در سیستم های گرم بهتر عمل می کنند. هیچ ماده عایق "کاملی" وجود ندارد به همین دلیل درک ویژگی های کلیدی مرتبط با هر ماده عایق در انتخاب نوع عایق مناسب، مهم است. عایق کاری لوله ها نه تنها برای پیشگیری از هدر رفت انرژی و حفظ دمای آن انجام میشود بلکه مانع از یخ زدگی لوله های ساختمان در روزهای سرد سال میشود. در فصل زمستان و سرد شدن ناگهانی هوا ممکن است آب در لوله ها منبسط شده و یخ بزند که در این حالت فشار زیادی به لوله وارد می شود و حتی ممکن است موجب ترکیدگی آن شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق لوله در فصل سرما عایق لوله در فصل سرما, انواع عایق لوله

عایق کاری سطح خارجی لوله یکی از فرایندهای رایج، پیش از استفاده از این مقطع فولادی در کاربردهای مختلف صنعتی محسوب می‌ شود. پوشش لوله بیتومن که عایق بیتومن در واقع قیر پایه نفتی اکسید شده است. قیر نفتی به کمک هوادهی اکسید می‌شود و خواص مقاومت به خوردگی آن دو چندان می‌شود. از لوله های حاوی این پوشش برای خطوط انتقال زیر خاکی استفاده می‌شود. زیست سازگاری این پوشش نیز بسیار بالاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.