ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عرضه انواع چسب ماستیک آب بندی و درزگیری

عرضه انواع چسب ماستیک آب بندی و درزگیری : ماستیک در لغت به معنای ملاتی مرکب از شن و قیر نرم می باشد که بیشتر برای درزها و شکاف ها و جلوگیری از رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این ماده الاستیکی بوده و حتی قابلیت چسبندگی به سطوح مرطوب را نیز دارد. و در واقعیت ماستیک متریال و ماده ای کاربردی و بسیار با دوام برای آب بندی و درزگیری مصالح گوناگونی چون اجر، سنگ، کاشی، سرامیک و..... می باشد. با نگاهی به این ماده ی صنعتی می توانیم بگوییم بیشتر صنعتگران و ساختمان سازان با خرید این محصول می توانند از تمامی ویژگی و مزایای موجود در دیگر چسب های ساختمانی را در یک محصول برخوردار باشند. 

 

عرضه انواع چسب ماستیک آب بندی و درزگیری 

تفاوت چسب ماستیک با سیلیکون کاربرد ماستیک ها با توجه به انواع مختلفی که دارند ، متفاوت است. برای نمونه بعضی از ماستیک ها به جهت آب بندی مخازن آب و فاضلاب ها مورد استفاده قرار می گیرند . برخی دیگر به دلیل ویژگی هایی که دارا می باشند ، برای کف سازی مناسب می باشند . ماستیک های دیگری هم وجود دارد که از آن ها برای آب بندی کانال های آبیاری استفاده می کنند. برخی از ماستیک ها به خاطر مقاوم بودن در برابر مواد نفتی برای ترمیم ترک های آسفالت ها کاربرد دارند. اعمال چسب های ماستیک درزگیر توسط گان چسب انجام می شود. گان یا در اصطلاح تفنگ چسب به ابزاری متداول برای بیشتر چسب های ساختمانی به منظور اعمال چسب بر مکان مورد نظرمی گویند.برای کار با گان چسب در ابتدا سره کارتریج آن را برش داده و چسب را در مخزن آن قرار می دهیم. مقدار خروجی چسب را با دقت از آن خارج کنید تا درنهایت چسب بدون هیچ کثیفی و خوردگی ای بر روی محل مورد نظر اعمال شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی ماستیک عایق رطوبتی ماستیک، عایق چسب ماستیک

کاربرد چسب ماستیک :

از این محصول می توان برای به هم متصل کردن تکه های انواع شیشه ها و به عنوان یک درز گیر برای انواع پنجره ها، سرویس های بهداشتی و .... استفاده نمود.

•    درزگیری و آب بندی لوله های آب
•    هوا گیری و دربندی لوله های بتنی
•    منعطف و مناسب برای تمام درزگیرها
•    قابل اجرا در مکان های متنوع
•    درزبندی سنگ های ساختمانی
•    درزگیری آسفالت ها
•    مناسب برای انواع کاشی و سرامیک.

ماستیک ها درپایه ‎های مختلف شیمیایی پلی اورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می‎کگردند. از کاربردهای ماستیک می توان به ترمیم ترک های آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله ‎ها، درزبندی نمای کامپوزیت، آب بند کردن سد و نیروگاه‎ ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال‎ های آب و فاضلاب – کانال های آبیاری – دور قاب در و پنجره ‎ها و … اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.