ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نصب انواع درزگیرهای پنجره جهت آب بندی

نصب انواع درزگیرهای پنجره جهت آب بندی  : عایق های پنجره در اشکال مختلفی وجود دارند، از نوارهای لاستیکی یا فومی چسبنده گرفته تا فلنج های فلزی V شکل. نوارهای پشتی چسبدار با فشار چسبیده می شوند. آنها را به سطحی از پنجره که بسته می شود اضافه می کنید تا هنگام بسته شدن، شکاف پر شود. تا زمانی که این نوع عایق و درزگیر زیادی ضخیم نباشد، هیچ مشکلی برای عملکرد عادی پنجره پیش نمی آید. بیشتر قسمت های این عایق عمر طولانی ندارند و در طی چند سال خرابتر می شوند، به خصوص اگر در معرض رطوبت قرار گیرند. 

 

نصب انواع درزگیرهای پنجره جهت آب بندی 

نوارهای فلزی کانال V به کانال هایی که به قاب های قابل جابجایی پنجره به سمت داخل وصل می شوند، قرار دارد. آنها حرکت پنجره را محدود نمی کنند اما عایق بندی کاملی نیستند. با این وجود آنها ورود هوای سرد را متوقف می کنند و ایجاد “هوای مرده” در شکاف، انتقال حرارت را متوقف می کنند.  از درزگیر قاب برای آب بندی پنجره های قدیمی؛ عامل ورود سرما و یا سر و صدا از پنجره های آهنی و قدیمی، وجود درز در آنها است. برای عایق و آب بندی این نوع پنجره ها، می توان از انواع نوارهای درزگیر استفاده کرد. برای استفاده از انواع نوارهای درزگیر بایستی دقت کرد که جنس نوار به گونه ای باشد که کاملا انعطاف پذیر باشد. نوارهای درزگیر با قیمت های مناسب در بازار عرضه می شوند و معمولا در یک طرف آن برچسب وجود دارد. استفاده از آن بسیار ساده است و در قسمت های داخلی قاب پنجره های قدیمی و یا درب های آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

درزبندی پنجره قدیمی درزبندی پنجره قدیمی، عایق کاری انواع پنجره

درزگیر های اسفنجی یکی از انواع نوارها هستند که قابلیت انبساط دارند. به این معنا که زمانی که در درز یا شکاف پنجره قرار می گیرند به سرعت فضاهای خالی را پر می کند و مانع از نفوذ هوا به داخل می شود. درزگیرهای طنابی نیز نوع دیگری از درزگیرها هستند که می توانند به صورت موقتی برای آب بندی پنجره های قدیمی به کار برده شوند. این نوع درزگیرها به صورت رول بوده و می توان برای ابعاد و اندازه های مختلف از آن جدا کرد. علاوه بر این می توان از این نوع درزگیر ها در قسمت های متحرک در و پنجره نیز استفاده کرد. درزگیرهای فومی یکی از بهترین نوع عایق کاری برای در و پنجره های آهنی و قدیمی است. این نوع در و پنجره ها به گذشت زمان دچار آسیب می شوند و عایق کاری آن کار بسیار مهمی است. درزگیرهای فومی به دلیل فشردگی بافت و قابلیت پوشش دهی مناسبی که دارند می توانند برای درزگیری این نوع پنجره ها بسیار مناسب باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.