ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

موارد کاربرد عایق مایع واترپروف ددر انواع سازه

موارد کاربرد عایق مایع واترپروف ددر انواع سازه : مهمترین علت عدم مقاومت بتن در مقابل نفوذ آب و سایر عوامل شیمیایی نداشتن فشردگی لازم و وجود خلل و فرج در بتن می باشد. افزودنی واترپروف با ایجاد فشردگی بیشتر در بتن مقاومت آن را در مقابل نفوذ آب و املاح شیمیایی تا چند برابر افزایش داده و به علت کاهش میزان آب مصرفی از ایجاد فضاهای خالی و منافذ ریز و همچنین ترک خوردگی بتن جلوگیری می نماید.  واترپروف مایع بتن در شرایطی که علاوه بر آب بندی بتن ،‌ روانی بتن نیز حائز اهمیت است بسیار کاربردی می باشد .  

موارد کاربرد عایق مایع واترپروف ددر انواع سازه

واترپروف مایع بتن قادر به کاهش آب بتن تا حدود ۱۲٪ می باشد . با کاهش آب بتن از آب موجود در بین سنگدانه ها کم می شود و با حرکت ریزدانه ها ، ‌این فضاهای خالی توسط ریزدانه ها پر شده و بدین ترتیب شاهد افزایش مقاومت و بهبود خواص بتن و همچنین افزایش نفوذ ناپذیری بتن خواهیم بود . برای مصرف واترپروف مایع بتن باید توجه شود که چه عملکردی از مصرف واترپروف مایع بتن مدنظر است. علاوه بر خاصیت آب بندی بتن، آب بندی ساختمان و آب بندی دیوار حائل واترپروف مایع بتن برای بتن کاربردهای دیگری نیز دارد. در شرایطی که علاوه بر آب بندی بتن،‌ روانی بتن نیز حائز اهمیت باشد می توان از واتر پروف مایع بتن به عنوان ماده ای بسیار کاربردی با خاصیت روان کنندگی استفاده کرد، در این صورت قطعاً شاهد افزایش روانی چشمگیر خواهیم بود اما از میزان  نفوذپذیری و مقاومت بتن نیز کاسته خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

موارد مصرف عایق مایع واترپروف :

  • کانال های بتنی آب رسانی
  • مخازن و استخرهای آب و فاضلاب
  • پی و فونداسیونهای مجاور آب دریا
  • سدها و ساخت بتن های نفوذ ناپذیر.

ملات واترپروف مایع ملات واترپروف مایع، عایق آب بندی بتن

واترپروف مایع بتن محصولی فرموله شده از روان کننده ها و اسیدهای چرب غیر آلی می باشد. که برای آب بند نمودن ونفوذناپذیر ساختن انواع بتن ،‌ ملات بنایی و دوغاب کاری مناسب می باشد. واترپروف مایع بتن به سرعت در آب پخش می شود و به عنوان یک عامل قوی پخش کننده ذرات بتن عملکرده و سبب می شود که ذرات سیمان که تمایل به کلوخه شدن دارند ،‌ بهتر پخش شوند و بدین ترتیب سطح آزاد وسیع تری بدست آید. واتر پروف بتن را به میزان 1 الی 3 درصد وزن سیمان مصرفی در حین ساخت به بتن اضافه نموده و مخلوط نمایید . توجه داشته باشید چون افزودن واتر پروف مایع باعث ایجاد روانی در بتن می گردد بنابراین حتما 10 الی 20 درصد از آب مصرفی را کم کنید . همچنین در نوع پودری، چون این پودر با آب مخلوط نمی شود، بنابراین حتما باید ابتدا با سیمان و مصالح مخلوط شده سپس آب بتن به آن اضافه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.