ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده و نصب عایق الاستومری بعنوان عایق کولر گازی اسپلیت

استفاده و نصب عایق الاستومری بعنوان عایق کولر گازی اسپلیت : عایق لوله مسی (عایق الاستومری) داشتن کیفیت بالای ساخت و کارایی بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.عایق های حرارتی و برودتی پیش ساخته در دو حالت کویلی و شاخه ای با سایز های مختلف و برای مصارف مختلف تولید و عرضه می شود. فوم برودتی و حرارتی هر دو برای عدم انتقال گرما به کار می روند با این تفاوت که فوم برودتی در سیستم های سرمایشی و فوم حرارتی در سیستم های گرمایشی استفاده می شوند. فوم های الاستومری دسته ای از عایق ها هستند که قابلیت به کارگیری در سیستم های سرمایش و گرمایش را به صورت همزمان دارند.  

استفاده و نصب عایق الاستومری بعنوان عایق کولر گازی اسپلیت

دلیل معروفیت این عایق ها داشتن سلول های بسیار ریز است که به شدت از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. مقاومت بالایی در برابر رطوبت، بخار آب، آلودگی و گرد و خاک دارند و از نظر عوارض زیستی و ایجاد بیماری بدون عوارض اند. عایق الاستومری نصب آسانی دارد و به شکل ساده و با روکش آلومینیوم وجود دارند. این عایق حتی اگر سوراخ هم بشود در مقابل جذب رطوبت و رشد قارچ ها مقاوم است. عایق های سلوله بسته نیاز به مانع برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ندارد. زیرا ساختار سلوله بسته آن ها آب را به خود جذب نمی کند و در صورت نیاز به مقابله با رشد قارچ ها به راحتی تمیز می شوند. عایق الاستومری یا عایق لوله مسی مقاومت بالایی که دارند در مقابل اتلاف گرما و یا ایزوله سازی تاسیسات تهویه مطبوع بسیار کاربردی هستند و در تمام سیستم هایی که نیاز به عایق کاری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. از عایق حرارتی و برودتی در ایزوله سازی تمامی تاسیسات، لوله های گرم و سرد،بویلر، کانال، سقف ها، چیلرها، سیستم های تهویه مطبوع و غیره استفاده های بسیار زیادی دارد. عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کولر گازی اسپلیت عایق کولر گازی اسپلیت, عایق کاری لوله کولر گازی

همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند. این عایق بواسطه روکش محاظ آنتی یو وی ، طول عمر بسیار بالایی دارد و در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی نظیر : ضربه ، کشش ، پارگی ، اشعه نور خورشید ، نفوذ آب و رطوبت ، مقاومت بسیار بالایی دارد. این عایق را می توان جهت لوله های مسی در دستگاه های خنک کننده مانند کولر گازی و اسپلیت ها استفاده کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.