ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

آب بندی و عایق بندی رطوبتی بتن توسط عایق های پلیمری

 آب بندی و عایق بندی رطوبتی بتن توسط عایق های پلیمری : عدم نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان ها و سازه ها، یکی از عوامل مراقبتی می باشد که مهندسان ساخت باید به آن توجه ویژه ای نمایند. چراکه نم و رطوبت مشکلات عدیدی را برای ساختمان ها به وجود آورده و باعث کاهش مقاومت آن خواهد شد. کاهش مقاومت ساختمان ها، آن ها را در برابر عواملی چون زلزله تضعیف خواهند کرد و باعث می شوند که آن ها با کوچک ترین تلنگری تخریب شوند. گاهی از اوقات مقاومت سازه ها در برابر نم و رطوبت به قدری کاهش میابد که حتی بدون به وجود آمدن زلزله نیز تخریب خواهند شد. بنابراین، نفوذ پذیری بتن در برابر آب، رطوبت و نم را می توان به عنوان یک ویژگی منفی برآورد کرد.  

آب بندی و عایق بندی رطوبتی بتن توسط عایق های پلیمری

اگرچه وجود داشتن مواد پلیمری در بتن برای سازه ها بسیار مفید است، اما باید جنبه های اقتصادی را نیز در نظر گرفت. از آنجایی که مصرف پلیمر در عایق رطوبتی باعث می شود که استفاده از این روکش با ضخامت کم نیز امکان پذیر باشد، در نتیجه به حجم کمتری از ماده ضد آب نیاز است و همین ویژگی این مواد را از لحاظ اقتصادی توجیه می کند. اما در صورتی که از مواد پلیمری با حجم زیادی در عایق رطوبتی استفاده شده باشد، ممکن است قیمت آن کمی بیشتر شود. از مهم ترین دلایلی که در بتن از محصولات واترپروف کننده استفاده می شود، می توان به مواردی مانند کاهش نفوذپذیری، افزایش چسبندگی و بالا رفتن استحکام خمشی (یعنی کاهش ترکهای انقباض) را اشاره کرد. علاوه براین، چنین موادی از سیمان در مقابل حملات تهاجمی آلاینده های محیط زیست و گازهای مخرب محافظت می کنند. ایجاد یک عایق رطوبتی برای بتن ها یکی از مواردی می باشد که می توان به منظور ایجاد لایه حفاظتی مقاوم در برابر آب انجام داد. ایجاد چنین لایه ای مقاوم، بتن را در برابر عوامل بیرونی تخریب پذیر مقاوم کرده و باعث عدم نفوذ آب و رطوبت به داخل بتن ها خواهد شد. از آن جا که بتن ها خاصیت جذب رطوبت و نم را دارند، ممکن است در صورت مجاورت با آب های آلوده و کثیف، آن را به جان خود گرفته و زود تر در پروسه ی تخریب قرار بگیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری بتن عایق کاری بتن, انواع پوشش سازه بتنی

بنابراین، در آب بندی و عایق بندی رطوبتی بتن ها باید نهایت توجه را به کار برد. در روش اولیه، مواد افزودنی در همان مرحله اول و هنگام ساخت بتن، به مواد اضافه می شود. در این عایق بندی تاسیسات آب بندی بتن از ذرات کریستالی برای آب بندی بتن استفاده می شود. این ذرات ریز در بتن نفوذ کرده و سد راه رطوبت و آب می شود. همچنین می توان از انواع افزودنی های بتنی برای این کار استفاده کرد و بتن را از نظر رطوبت و جذب آب محافظت کرد. این افزودنی ها در بتن مخلوط شده و مانع عبور آب از آن می شوند و با به عبارتی خود بتن به عنوان عامل ضد آب عمل می کند. لازم به ذکر است که این روش آب بندی بتن به عنوان یک روش اقتصادی و کم هزینه برای آب بندی سازه بتنی ، می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.