ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق فومی پشت چسبدار جهت آب بندی نمودن دیوارها

عایق فومی پشت چسبدار جهت آب بندی نمودن دیوارها : دیوارپوش برای نم دیوار را با این موضوع جلو می بریم که گاها خانه هایی که ویلایی هم هستند آب باران روی فونداسیون ساختمان تاثیر گذار است. ممکن است شیب کوچه یا محله به سمت منزل شما باشد، یا در حیاط اب به جهت نداشتن شیب مناسب برای تخلیه در فاضلاب در همان جا قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می کنیم که موضوعات مختلف منزلتان را در ابتدا به خوبی بررسی کنید. اگر منزل شما در اخرین واحد باشد و وسعت پشت بام به نحوی باشد که اب باران تخلیه نشود باعث نم زدگی بر روی سقف هم شاهده خواهیم بود که توسط ایزوگام و شیب بندی مناسب این مشکل حل خواهد شد. یکی از دلایلی که باعث نم زدگی بر روی دیوار میشود در واقع فشار آب است، در اصطلاح مهندسی ما به آن فشار هیدرو استاتیک خواهیم گفت. در هر صورت عنصر آب بر روی دیوار و ساختمان تاثیرگذار است و هرجا ترکی روی دیوار است مطمن باشید آب به دیوار نفوذ کرده است.  

عایق فومی پشت چسبدار جهت آب بندی نمودن دیوارها

دیوارپوش فومی پشت چسبدار به صورت تایل های برجسته ســـه بــعدی با بالاترین کیــفیت و مناسب ترین قیــــمت به عنوان جدیدترین متریال روز دنیا عـرضه میگـردد. فوم پشت چسبدار در ضخامت و چگالی و عرض های متنوعی تولید می شود. حداکثرعرض قابل تولید برای فوم پشت چسب دار 150 سانتی متر می باشد. این محصول علاوه بر صداگیری، عایق گرما و سرما و آنتی باکتریال بودن ازجنس فوم با لایه محافظ پلی اورتان است که سبب شده با سبکترین وزن ، نصبی آسان بدون نیاز به نصاب داشته و قابل شستشو نیزمی باشد. از جمله پانل های دیواری خود چسبنده مانند دیوارپوش فومی طرح آجر سفید برای دیوارهای پشت تلویزیون یا در فضا های گوناگون از جمله دیوار مهدکودک ، خانه های بازی کودک ، سالن های ورزشی ، استودیو های موسیقی، تالار، سالن اجتماعات و هتل ،سالن های آرایشی و همچنین دکوراسیون داخلی منازل و اتاق ها نیز استفاده می گردد. چسبی که برای پشت چسبدارکردن فوم بکار می رود چسب بی بو و دارای بالاترین کیفیت است . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق فومی دیوار عایق فومی دیوار, انواع پوشش دیواری

برای اینکه دیوارپوش ضد اب در منزل داشته باشید بهتر است که این چند نکته را هم عرض کنیم، حتما دقت کنید که واحد شما رطوبت داده باشد و اگر واحدهای دیگر باشد باید به فکر دیگری باشیم، چنانچه که مدتی در یک خانه سکونت ندارید و بعد از مدتی تشریف اوردید همچون ویلا و مشاهده رطوبت روی دیوار داشته (در شهرهای شمالی کشور بیشتر مشهود است) باید به سراغ دیوارپوش بروید چرا که در این بخش ها رطوبت هوا زیاد است و حتما رنگ و گچ را تحت تاثیر قرار می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.