ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق‌ های رطوبتی امولسیونی قیری ساختمان در کرج

بهترین عایق‌ های رطوبتی امولسیونی قیری ساختمان در کرج : عایق‌ های رطوبتی ساختمان از نفوذ آب و بخار آب جلوگیری می‌کنند. این عوامل باعث ترک خوردن مصالح ساختمانی می‌شوند، بنابراین استفاده از عایق، جزء دستورالعمل ساختمان‌سازی قرار گرفته است. در حال حاضر، انواع عایق به حالت ورقه‌های ضد آب، سیمان و بتن یا عایق‌های مایع برای ساختمان‌سازی به کار می‌روند. دسته‌بندی برای انواع عایق‌های رطوبتی ساختمان، متنوع است. نسل جدید عایق‌ها براساس مواد نانو ساخته شده‌اند که هر یک ویژگی‌های ساختاری خود را دارند. به طور نمونه، عایق‌های نانو ساخته شده از نانو ذرات یا پلیمرها برای این منظور استفاده می‌شوند. این محصول بر پایه پلیمرهای انعطاف پذیر محلول در آب تولید شده و با خواص برتر جایگزین بسیار مناسبی برای ایزوگام و عایق کاری بام های مسکونی، ادارات و انبارهای کالا، عایق کاری دیوارهای باران گیر، عایق کاری پشت بام های سفالی، بتنی، آردواز، آسفالتی و سایر سیستم های سنتی می باشد.  

بهترین عایق‌ های رطوبتی امولسیونی قیری ساختمان در کرج

قیر یک فرآورده طبیعی است که به حالت محلول در نفت خام موجود است و از هیدروکربورهایی با وزن مولکولی بالا تشکیل شده است. قیر دارای رنگ مشکی براق است و عمده ترین ویژگی آن، غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و نیز خاصیت چسبندگی آن است. قابلیت چسبندگی قیر بیشتر در راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که به صورت لایه نازکی دور دانه های سنگی را گرفته، آن ها را به یکدیگر می چسباند و تشکیل آسفالت را می دهد. عایق‌های رطوبتی ساختمان با نام ضد آب سیمانی یا عایق رطوبتی سیمانی، ساده‌ترین و معروف‌ترین عایق رطوبتی هستند. کار کردن با این عایق رطوبتی، بسیار ساده است. تهیه کردن آن در مدت زمان کوتاه‌تری امکان‌پذیر است. کارگران ساختمانی به راحتی می‌توانند عایق سیمانی را با نسبت معینی مواد مخلوط کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های قیری کرج عایق های قیری کرج, انواع پوشش امولسیونی

برخی مواد افزودنی آکریلیک به عایق سیمانی اضافه می‌شود تا اثر بخش آن در جلوگیری از نفوذ رطوبت بهتر شود. با نصب عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس مخلوط سیمانی، در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید. یکی از مهم‌ترین معایب عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس سیمان این است که حتماً باید روی سطح تراز شده و صاف اجرا شوند. این عایق‌ها سخت و غیرانعطاف‌پذیر بوده و پس از اینکه خشک می‌شوند قابل تغییر نیستند. متداول ترین موارد کاربردی عایق رطوبتی سیمانی، استفاده از آن در پروژه‌های تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، پل‌سازی، سیستم‌های راه آهن و مترو، ساخت بندر و اسکله‌های حمل و نقل دریایی، آب‌بندی مسیر رودخانه‌ها، ساخت کانال‌ها، ساخت پارکینگ و تونل‌سازی می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.