ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید عایق نواری دو طرف چسب ضد حریق در کرج

خرید عایق نواری دو طرف چسب ضد حریق در کرج : چسب های نسوز دوطرفه به چسبی گفته می شود که از موادی به نام فوم ساخته شده و از بهترین و پر کاربرد ترین محصولات شرکت بلژیک می باشد. چسب نسوزی که ساخته می شود از ترکیب شدن چند نوع رزین و پلی اتیلن می باشد. چسب های نسوز دو طرفه قابل استفاده در هر سطحی هستند و به هر سطحی چه صاف باشد و یا دارای بافت و شکل خاصی باشد می چسبد و چیز دیگری را به آن متصل می کند.  

خرید عایق نواری دو طرف چسب ضد حریق در کرج

چسب های نسوز دو طرفه در برابر حرارت مقاوم هستند و می تواند دمایی را تا حدود ۱۰۰درجه سانتی گراد تحمل کنند. این چسب های نسوز دوطرفه در برابر اشعه فرابنفش که  یک اشعه بسیار قوی است مقاوم بوده و خاصیت خود را از دست نمی دهند. چسب نسوز دوطرفه در برابر مواد شیمیایی و مواد اسیدی و بازی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این چسب ها قابل استفاده بر روی هر سطحی هستند و می توان در بسیاری از محیط ها از این چسب ها استفاده نمود تا این قسمت از ویژگی و چیستیه چسب نسوز دو طرفه مطلع شدید .

مهمترین کاربرد های این چسب نسوز دو طرفه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مناسب برای محکم کردن بانداژ در ظرف های حرارتی و آزمایشگاهی

مناسب برای چسباندن وسایل آهنی ، دکوری علامت ها

مناسب برای جسباندن محکم کردن شیشه و آینه

بی نیاز کردن از استفاده میخ و پونز در نما

انواع استفاده خانگی در محیط آشپزخانه

استفاده بر روی آجر و سنگ نما منزل

و... چسب دو طرفه نسوز دارای گواهینامه استاندارد و کیفیت از اتحادیه اروپا می باشد و در عرض های 2.5 سانت مدل s1  و عرض 5 سانت در مدل s5 موجود می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نواری در کرج عایق نواری در کرج, انواع پوشش نواری

چسب دو طرفه چسبی است که به فشار حساس بوده و دو طرف آن ماده چسبنده دارد.این چسب برای چسباندن دو سطح به یکدیگر طوری که در نهایت در محصول مشخص نمی باشد.دلیل استفاده از چسب دوطرف نتیجه یک محصول با کیفیت و با دقت بالا می باشد. نوار چسب دو طرفه در دو نوع نازک و ضخیم در بازار موجود می باشد .چسب های دوطرفه نازک همانطور که از نامشان مشخص است در کارهای سبکتر و چسب های دوطرف ضخیم که ضخامت بیسشتری دارند برای اجسام سنگین تر کاربرد دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.