ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نحوه اجرای ضد آب و لک و ضد شوره سنگ سطوح ساختمان

نحوه اجرای ضد آب و لک و ضد شوره سنگ سطوح ساختمان : پوشش نانو دارای استفاده از ویژگی گوناگونی آن به عنوان یک محصول فوق آبگریز می باشد. چنین ویژگی موجب بیشتر شدن مقاومت در مقابل لک، آلودگی و رطوبت می شود. از روش چنین ویژگی های، سطوح حاوی فرمولاسیون های نانو ضد آب خواهند بود. قرار گرفتن در برابر آب و رطوبت می تواند بر ساختار کلی نمای سانگی تأثیر بگذارد. برای دستیابی به خاصیت‌های ضد آب و ضد آلودگی، استفاده از پوشش نانو محافظ سنگ در اصل یک انتخاب هوشمندانه می باشد که کیفیت و دوام بیشتری را به ساختار کلی نما می بخشد.  

نحوه اجرای ضد آب و لک و ضد شوره سنگ سطوح ساختمان

از آنجا که پوششهای نانو فقط در بسترهای قابل تنفس بسیار نازک اعمال می شوند پس از کاربرد خصوصیات خود را حفظ می کنند و این امر آن را به یک ساختار ساختاری کامل تبدیل می کند و باعث می شود بیشترین آلودگی ها توسط باران شسته شوند.استفاده از سنگ ضد آب (ضد آب سنگ) قبل از نصب و اجرای سنگ بر روی نما مانع از اثر لجن روی سنگ به جای تأثیر دوغاب روی سنگ می شود و در نهایت سطح بسیار تمیز است و شستشوها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علت به وجود آمدن شوره رسوب نمک های محلول در آب روی سطح سنگ است که در اثر تبخیر آب روی سطح باقی می ماند. شوره حین ساخت یا مدتی پس از اتمام ساخت بر روی سطح ایجاد می شود. جهت استفاده از نانو ضد شوره سنگ نانو را با قلم مو یا اسپری دو تا سه بار روی سطح مورد نظر اجرا کنید، تاجایی که سطح اشباع و به صورت یکنواخت پوشش داده شود. این محصول ۴۸ ساعت زمان لازم دارد تا واکنش‌های سطحی را انجام داده و تثبیت گردد. سطح مورد نظر باید خشک باشد. رطوبت بر شکل ظاهری محصول تاثیر منفی می‌گذارد. برای حصول بهترین نتیجه دمای محیط در زمان اجرا و در مدت خشک شدن باید بین ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ضد آب کننده سطوح ضد آب کننده سطوح, عایق های رطوبتی نانو

نانو کردن مصالح ساختمانی نظیر سنگ، آجر، سیمان، کاهگل، گچ و ... تکنولوژی نسبتا جدیدی است که با اقبال عمومی روبرو شده است. هر نوع متریالی مواد نانو مخصوص به خود را می طلبد. با نوجه به جنس آجر (معمولی، شیل و نسوز) و یا جنس سنگ(گرانیت، تراورتن، لایمستون و ...) و نیز هدف از کاور کردن با مواد نانو (براقیت، ضد آب شدن، ضد لک شدن) می توان مواد نانو مناسب پیشنهاد نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.