ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای ماستیک ایزولاسیون و درزگیری اکریلیکی ضد حلال در پالایشگاه

اجرای ماستیک ایزولاسیون و درزگیری اکریلیکی ضد حلال در پالایشگاه : درزگیری تک جزیی پایه قیری اصلاح شده با پلیمر است که بصورت گرم ریخته می شود و مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد. این ماستیک مخصوص درزهای انبساطی افقی، درزهای صنعتی و ساختمانی می باشد که علاوه بر آب بندی درزهای انبساطی دارای خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی می باشد. یک ماستیک گرم ریز تک جزئی می باشد که دارای خاصیت کشسانی در مقابل انواع حلال ها و مواد نفتی و سوخت ها کاملا مقاوم است ماستیک ضد حلال بر پایه کولتار که به صورت گرم اجرا، اجرا می شود و جهت پر کردن و عایق کردن درزهای انبساطی افقی و عمودی و همچنین بر روی درزها غیر ثابت سطوح بتنی اجرا می شود.  

اجرای ماستیک ایزولاسیون و درزگیری اکریلیکی ضد حلال در پالایشگاه

ماستیک ایزولاسیون و درزگیری اکریلیکی نوعی ماستیک یک جزئی بر پایه رزین های امولوسیون اکریلیکی سنتتیکی انعطاف پذیر می باشد که علی رقم انعطاف پذیری کافی، چسبندگی خوبی به سطوح بتنی ، فلزی، آسفالت، مصالح بنایی و… دارد. ماستیک امولوسیون اکریلیکی، خمیری است آماده مصرف که برای بستن شکاف محل اتصالات، سوراخ ها، درزها و ترک ها، با قابلیت رنگ شدن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ساختاربافت دار می باشد. موارد مصرف ماستیک برای کف پمپ بنزین و گاز,  موارد مصرف ماستیک برای کف پمپ بنزین و گاز آببندی سطوح و درزهای بتنی فرودگاه ها و پالایشگاه ها. آببندی درزهای افقی و عمودی مابین بتن ، سنگ ، سرامیک و انواع سطوح فلزی. آببندی درزهای انبساط و اجرایی کف پارکینگ ها و پمپ بنزین ها. آببندی درزهای سازه های بتنی و کارخانجات صنعتی که در معرض آلودگی های نفتی قرار دارند. درزهای انبساط  باند هواپیما و محوطه فرودگاه ها. درزهای انبساط کف پارکینگ ها، تعمیرگاه ها، انبارهای تجهیزات نظامی. درزهای انبساط کف سازی پمپ بنزین ها و محیط های سوخت گیری. مخازن… کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک در پالایشگاه ماستیک در پالایشگاه, چسب ماستیک درزبندی سطوح

موارد مصرف ماستیک ایزولاسیون :

  • مناسب جهت استفاده در درزهای عمودی و افقی.
  • درز های انبساطی سازه ها.
  • پر کردن درزها در ایشگاه های گاز ، پتروشیمی ها ، پمپ بنزین ها ، پالایشگاه ها ، فرودگاه ها ، بنادر و کارخانجات شیمیایی
  • درزبندی در بتن های پیش ساخته.
  • درزبندی در گاراژها ، پارکینگ ها و  محیط های صنعتی.

برای اجرای عایق بندی تمامی سطوح سطح مورد نظر بایستی قبل از اجرا تمیز، خشک، عاری از گرد و غبار، زنگ زدگی و یا اجسام خارجی باشد. سپس با توجه به حجم درز و وزن مخصوص ماستیک H-FR میزان مصرف محاسبه می گردد. برای ذوب کردن پیشنهاد می گردد از حوادث غیر مستقیم وظرف مناسب استفاده می شود. عمل ریختن باید در محیطی با دمای بالای 5OC و در موقعیت خشک انجام پذیرد. دمای ماستیک باید هنگام ریزش کمتر از 150 oC باشد و می بایست طوری ریخته شود که ایجاد حباب نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.