ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع رنگ S500 خط کشی خیابان ها و ثبت علائم راهنما روی آسفالت

 انواع رنگ S500 خط کشی خیابان ها و ثبت علائم راهنما روی آسفالت : یقینا برای خط کشی خیابان ها و ثبت علائم راهنما روی آسفالت می بایست از رنگ های بخصوصی استفاده نمود. چرا که این نقاط به طور دائم در معرض عبور و مرور و همچنین شرایط مختلف جوی و محیطی می باشند. بنابراین رنگ های مورد استفاده در این مکان ها باید از مقاومت بسیار بالا در برابر فرسایش و شرایط جوی سخت برخوردار باشد. به همین منظور رنگ هایی تحت عنوان رنگ ترافیکی در انواع مختلف با توجه به نوع هدف، تولید گردید. رنگ ترافیکی بر پایه رزین ‌های اکریلیک ، ترموپلاست ، کلرو کائوچو و وینیلی می باشد. این رنگ برای سطوح سیمانی و آسفالت به کار برده می شود. عمده ترین کاربرد این رنگ ها در خط کشی خیابان ها، جاده‌ها، استخرها و سایر سطوح سیمانی و بتنی می باشد.  

انواع رنگ S500 خط کشی خیابان ها و ثبت علائم راهنما روی آسفالت

از مزایای دیگر این رنگ می‌توان به دوام، چسبندگی، پوشش، مقاومت سایشی بالا و همچنین مقاومت خوب در برابر عوامل جوی اشاره کرد. نکته حائز اهمیت در این نوع رنگ سرعت خشک شدن آن می باشد. این رنگ در مدت زمان کوتاهی خشک می شود. بنابراین در رنگ کردن سطوح خیابان ‌ها اهمیت ویژه ای دارد.ا ز آنجا که کوچه‌ها، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌ها، اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین شریان‌های ارتباطی درون‌شهری و برون‌شهری محسوب می‌شوند، ایمن‌سازی آن‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است. در همین راستا، خط‌کشی جاده‌ها و ترسیم علائم راهنمایی و رانندگی سبب می‌شود که وسایل نقلیه در مسیر صحیح حرکت کنند و احتمال بروز حادثه به حداقل برسد. به همین خاطر، خط کشی جاده ها و ترسیم علائم و نشان‌های هدایت‌کننده و هشدار دهنده بر روی آسفالت اهمیت زیادی دارد. برای انجام این کار، و درج نشانه‌ها و علائم روی آسفالت، از رنگ‌های مخصوصی به نام رنگ ترافیکی استفاده می‌شود. این نوع رنگ ها تحمل شرایط نامساعد جوی را داشته و از مقاومت سایشی بالایی برخوردارند. درنتیجه طی گذر زمان و با عبور و مرور وسایل نقلیه مختلف، دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت رنگ های ترافیکی قیمت رنگ های ترافیکی, انواع رنگ ترافیکی در کرج

رنگ ترافیکی از خانواده رنگ‌ های صنعتی است و اغلب بر پایه رزین‌های آکریلیک ترموپلاست و آلکید-کلرو کائوچو تولید می‌شود. رنگ‌های ترافیکی برای هدایت و کنترل ترافیک جاده و خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت، این رنگ‌ها که به علائم افقی نیز مشهور هستند برای نشان دادن قوانین راهنمایی و رانندگی، علامت‌گذاری منطقه، حریم گذاری، خط‌کشی، و غیره کاربرد دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.