ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع ایزوگام تک لایه و دو لایه و کاربردهای آنها در ساختمان سازی

انواع ایزوگام تک لایه و دو لایه و کاربردهای آنها در ساختمان سازی : ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌ تر باشد. این ایزوگام حاوی پلی استر دوخته شده است. ضخامت آن حدود 3 میلی‌متر است و دارای انعطاف زیادی است. این نوع ایزوگام ها برای استفاده در پشت بام مناسب نیستند. بلکه بیشتر برای استفاده به‌منظور عایق کردن حمام و دستشویی و … که پوشش دیگری روی آن‌ها قرار می‌گیرد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.  

انواع ایزوگام تک لایه و دو لایه و کاربردهای آنها در ساختمان سازی

این ایزوگام حاوی پلی‌ استر و دو لایه الیاف پشم شیشه است. ضخامت آن حدود 5/3 و الی 4 میلی‌متر است و حتی به 5 میلی‌متر نیز می‌رسد. این نوع ایزوگام دارای ضخامت کمتر و مقاومت بیشتر است. از این ایزوگام برای عایق‌بندی پشت بام‌ها و … استفاده می‌شود. ایزوگام دو لایه دوام و استحکام بیشتر دارد و در محل های آبریز زیاد همچون کف توالت ، حمام و پشت بام کاربرد دارد . قیمت آن بیشتر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فرق ایزوگام تک لایه و دولایه فرق ایزوگام تک لایه و دولایه, انواع ایزوگام در کرج

ایزوگام تک لایه :

ایزوگام تک لایه از یک لایه تیشو پلی‌استر که قیراندود شده است تولید می‌شود.

  • ایزوگام تک لایه برای پوشش محل‌هایی که دارای ناصافی است مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال جهت پوشش گوشه‌های دیوار یا محل‌های دارای پستی و بلندی زیاد.
  • ایزوگام تک لایه دارای استحکام کمتر و انعطاف بیشتر است و اگر در محل‌هایی که رطوبت زیاد باشد استفاده شود، ممکن است دو لایه از ایزوگام تک لایه روی هم جهت ایجاد مقاومت بیشتر نصب شوند.
  • ایزوگام تک لایه دارای ضخامت کمتر حدود ۲ تا ۳ میلیمتر است.
  • قیمت ایزوگام تک لایه در مقایسه با ایزوگام دولایه کمتر است و ممکن است جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها در محل‌هایی که رطوبت کمتر است به دلایل اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.

ایزوگام دو لایه :

ایزوگام دولایه شامل یک لایه پلی‌استر، یک لایه تیشو اضافی جهت استحکام بیشتر و لایه‌های قیر و فویل می‌باشد. این نوع ایزوگام ضحامت بیشتری دارد و برای ایزوگام بام و دیوار بیرونی و محل‌هایی که رطوبت آن زیادتر است استفاده می‌شود.

  • ایزوگام دو لایه در مقایسه با ایزوگام تک لایه قیمت بیشتری دارد.
  • ایزوگام دولایه انعطاف کمتری دارد و برای نصب در گوشه‌ها یا محل‌هایی که پستی و بلندی دارند، چندان مناسب نیست.
  • ایزوگام دولایه در مقایسه با تک لایه قیمت بیشتری دارد.
  • ضخامت ایزوگام دو لایه معمولا حدود ۳ تا ۵ میلیمتر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.