ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای عایق سفید رطوبتی بام در سطح پشت بام ساختمان ها

اجرای عایق سفید رطوبتی بام در سطح پشت بام ساختمان ها : عایق بام سفید یا عایق سفید رطوبتی نوعی پوشش آب‌بند کننده پایه آب است که از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط‌زیست ساخته‌شده است. عایق سفید بام قابل اجرا برروی کلیه سطوح اعم از فلزی، سیمانی، موزاییک، ایزوگام، آسفالت ترک خورده، چوب و ... است و پس از خشک شدن کاملاً آب‌بند می‌شود. عایق سفید با قابلیت ایجاد پوشش یکپارچه، بدون درز، یکنواخت و با چسبندگی بالا، سطوح عمودی و افقی را کاملاً ایزوله و آب‌بند می‌کند. از عایق سفید برای آب‌ بندی پشت بام، ساخت روف گاردن (بام سبز)، عایق استخر، عایق سرویس بهداشتی، ایزولاسیون مخازن آب و فاضلاب و ... استفاده می‌شود.  

اجرای عایق سفید رطوبتی بام در سطح پشت بام ساختمان ها

عایق رطوبتی به روش های مختلفی اجرا می شود. روش سنتی آن، قیرگونی نام دارد که در گذشته در ایران به علت اینکه متریال مصرفی در این روش، به راحتی در هر شهری یافت می‌شود، بسیار رواج داشته است. با این حال بهتر است بدانید، عمر مفید این روش کمتر از 10 سال است و بعد از چند سال پوسیده می شود. ایزوگام روش جدیدتر و جایگزین قیرگونی است که امروزه بسیار رایج است. ایزوگام لایه ای است که از قیر و الیاف تشکیل شده و به شکل رولی در بازار موجود است. با حرارت دادن به رول‌های ایزوگام، آن‌ها را به سطح مورد نظر می‌چسبانند. نصب ایزوگام با سرعت بالایی انجام می شود و آلودگی برای محیط ندارد. این روش نسبت به سایر روش ها قیمت کمتری دارد. ایزوگام وزن کمی دارد و به خاطر داشتن الیاف، علاوه بر عایق رطوبتی، عایق حرارتی نیز محسوب می‌شود و مانع از هدر رفتن انرژی داخل ساختمان می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بام در کرج عایق بام در کرج, آب بندی پشت بام ها

روش بعدی عایق‌کاری رطوبتی، روش مدرن است که تکنولوژی جدیدی در روش عایق کاری به شمار می آید. عایق رطوبتی جدید، MCI یا عایق رطوبتی کوپلیمری است که یک عایق دو جزئی محسوب می‌شود. این عایق بر اساس امولسیون با پایه آب، ساخته می‌شود. در این روش عایق‌کاری، بعد از خشک شدن، یک لایه نازک ایجاد می شود. این عایق انعطاف پذیر بوده و عیب‌های روش‌های قبلی را ندارد؛ هزینه جا‌به‌جایی آن به دلیل سبک بودن، پایین بوده و با سرعت بالایی نصب می شود. عایق های مدرن پوسیده نمی شوند و ترک نمی خورند. از دیگر مزیت‌های عایق مدرن رطوبتی این است که، این نوع عایق قابل رنگ شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.