ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از انواع عایق رطوبتی در ساختمان سازی و انواع سازه

استفاده از انواع عایق رطوبتی در ساختمان سازی و انواع سازه : استفاده از عایق های رطوبتی یکی از اصلی ترین اقدامات برای حفظ سازه در برابر آسیب های ناشی از نفوذ آب و رطوبت است. امروزه شرکت های نصب عایق های رطوبتی کرج نه فقط برای بام ساختمان ها، که برای استخرها، لوله ها یا حتی صنایع دیگر مثل خودروسازی نیز از انواع عایق های رطوبتی استفاده می­ کنند. کارشناسان نصب عایق های رطوبتی کرج از هر عایق برای سازه خاصی استفاده می ­کنند، برای مثال برای عایق کاری کاشی در کرج، استفاده از درزبند یا ماستیک ها بسیار پر کاربرد است. اما برای عایق کاری لوله فاضلاب در کرج بیشتر از عایق های پشم شیشه استفاده می­ شود. در شرکت های نصب عایق های رطوبتی کرج مشاوره ­ی تعیین نوع عایق بر اساس جنس سطح، شرایط رطوبت محیط و بودجه کارفرما برای مشتریان انجام می­ شود.  

استفاده از انواع عایق رطوبتی در ساختمان سازی و انواع سازه

عایق رطوبتی لایه ای از قبل ساخته شده است که در مقابل آب و رطوبت، ساختمان را مصون نگه می دارد. عایق رطوبتی، به شکل رولی یا شیت است که با قطرها و اندازه های مورد نیاز، تولید می شود. این محصول در گذشته فقط برای پشت بام مورد استفاده قرار می‌گرفته است اما امروزه در قسمت‌های مختلفی از ساختمان مثل فونداسیون، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، بالکن، دیوار‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق کردن ساختمان در برابر رطوبت و نم، از وارد شدن صدمات جبران نشدنی به ساختمان جلوگیری می کند. اگر تصمیم خرید عایق رطوبتی را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان البرز هستید، از بین انواع مختلف عایق در شهر کرج عایق رطوبتی با ویژگی‌های مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی‌ که نمایندگان فروش آن در کرج موجود هستند، با آنها تماس بگیرید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بام در کرج عایق بام در کرج, اجرای انواع عایق رطوبتی

عایق رطوبتی به روش های مختلفی اجرا می شود. روش سنتی آن، قیرگونی نام دارد که در گذشته در ایران به علت اینکه متریال مصرفی در این روش، به راحتی در هر شهری یافت می‌شود، بسیار رواج داشته است. با این حال بهتر است بدانید، عمر مفید این روش کمتر از 10 سال است و بعد از چند سال پوسیده می شود. عایق رطوبتی به روش های مختلفی اجرا می شود. روش سنتی آن، قیرگونی نام دارد که در گذشته در ایران به علت اینکه متریال مصرفی در این روش، به راحتی در هر شهری یافت می‌شود، بسیار رواج داشته است. با این حال بهتر است بدانید، عمر مفید این روش کمتر از 10 سال است و بعد از چند سال پوسیده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.