ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین روش های عایق بندی استخر توسط مواد عایق آبی استخری

بهترین روش های عایق بندی استخر توسط مواد عایق آبی استخری : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا می‌باشد. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است.  

بهترین روش های عایق بندی استخر توسط مواد عایق آبی استخری

مقاوم سازی ساختمان از جنبه های متفاوتی ارزیابی، سپس نسبت به آن اقدام می شود. یکی از این موارد مقاوم سازی ساختمان در برابر حرارت و رطوبت موجود در فضای محیط اطراف سازه است. حرارت و رطوبت خود به تنهایی می تواند درصد بالایی در فرسوده سازی سازه و کاهش مقاومت ساختمان و همچنین ایجاد هزینه های چندباره داشته باشد. عایق سازی یا آب بندی کردن اصطلاحی می باشد که با ایجاد موانعی برای نفوذ رطوبت به داخل سازه مورد استفاده قرار می گیرد. این کار با استفاده از لایه های پوشش مانند می باشد که دارای ترکیبات متفاوتی بوده و به میزان زیادی از نفوذ آب، حرارت و رطوبت جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصولات با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی ابی استخری عایق رطوبتی ابی استخری, بهترین روش عایق بندی استخر

روش مصرف عایق رطوبتی استخر (رنگ استخری) :

  • تمامی مقاطع بتن یا سیمان کاری شده با توجه به شرایط محیطی باید حداقل به مدت ۲۸ روز دست نخورده بماند تا کاملاً خشک و محکم گردند
  • تمامی ترکهای بیش از نیم میلیمتر باید به صورت V شکل باز شده و برای پر کردن این مقاطع و تسطیح مقاطع ناهموار از ترمیم کننده ویژه  استفاده شود.
  • سطوحی قدیمی، آلوده و غبارآلود را با روشهای مکانیکی یا با پوشش آب فشار قوی (Water jet) طبق روش های متداول تمیز نموده و اجازه بدهید تا کاملاً خشک شوند.
  • رنگ استخری را با استفاده از قلم مو، غلطک یا پیستوله می توانید روی مقاطع مورد نظر اجرا بفرمایید.
  • پس از آماده سازی سطوح و با توجه به چگونگی اجرا رنگ مجاز می باشید رنگ را بامقدار متناسبی آب شیرین با استفاده از میکسر مناسب (دریل+پره) به آرامی مخلوط نموده تا کاملاً یکنواخت گردد. معمولاً برای اعمال رنگ با غلطک ۱۵ الی ۲۰ درصد و برای اعمال با قلم مو، ۲۰ الی ۲۵ درصد آب کافی می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که آب بیش از حد مورد نیاز استفاده شود، پوشش دهی و کیفیت رنگ کاهش می یابد.
  • از اعمال رنگ و روی سطوح داغ، سطوح یخ زده و سطوحی که رطوبتی بیش از ۸۰ درصد دارند خودداری گردد.
  • دمای سطح حداقل باید ۳ درجه سانتی گراد بالاتر از نقطه شبنم باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.