ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید عایق استخری پلیمری مایع آبی جهت انواع استخرهای تفریحی

خرید عایق استخری پلیمری مایع آبی جهت انواع استخرهای تفریحی : رنگ استخری اب بند امروزه کاربرد فراوانی در صنعت و ساختمان سازی و کشاورزی و… پیدانموده است و در فام های ابی و سفید خصوصا ابی استخری استفاده ی بیشتری می شوند و این نوع رنگ ها دارای خاصیت عایق بندی و ضد اب را نیز دارند و مانند لایه های ایزوگام نقش عایقکاری را نیز دارند و یک لایه ی محافظتی اب بند در درون استخر تشکیل میدهند برای رنگ امیزی این رنگ باید با متخصصان اجرا ی این رنگ ها و افراد با تجربه مشورت نمود . رنگ استخری اب بند دارای خصوصیات و ویژگی هایی است که در این مجال مواردی از انها را حضورتان اعلام می کنیم تا در انتخاب رنگ مورد نظر دچار مشکل و تردید نشوید. عایق رطوبتی پلیمری استخر به صورت مایع می باشند که پس از خشک شدن به صورت لایه های جامد الاستیک درمی آید.  

خرید عایق استخری پلیمری مایع آبی جهت انواع استخرهای تفریحی

این عایق استخری پلیمری برخلاف عایق های قیری و ایزوگام کاملا در برابر نور خورشید مقاوم بوده و هیچ تغییری در رنگ و یا کیفیت آن در مجاورت نور یووی ایجاد نمی شود و همچنین به دلیل استفاده نشدن از مواد آتش زا و حلال های آلی  غیر قابل اشتعال این محصول بی خطر می باشد و به راحتی می توان برای رفع نشتی استخر مورد استفاده قرار داد. رنگ بندی مختلف این عایق این امکان را به مشتری می دهد تا رنگ مورد نظر را انتخاب و به عنوان رنگ عایق استخر مورد استفاده قرار دهد. اجرا این عایق رطوبتی بر خلاف روش های سنتی بسیار ساده بوده و خطرات روش های سنتی را ندارد لذا خود شخص تنها با استفاده از قلم یا غلتک می تواند نسبت به عایقکاری استخر اقدام نماید. در حالت کلی عایق استخر پلیمری بر روی تمام سطوح از جمله ایزوگام، قیروگونی، بتن، آسفالت، موزائیک، سقف های فلزی، چوب، آردواز، ایرانیت، سفال، ورق های سیمانی، سنگ های رسوبی و آهکی، ورق های آلومینیومی، و…. قابل اجرا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصولات پلیمری با شماره 09121754110 تماس بگیرید.

عایق رطوبتی ابی پلیمری استخری عایق رطوبتی ابی پلیمری استخری, انواع عایق های نانو پلیمری

این عایق کاملا دوستدار محیط زیست بوده و فاقد مواد شیمیایی مضره بوده و برای عایق کاری استخر های نگهداری ماهی،کشاورزی، تفریحی، ذخیره آب و …  مناسب می باشد. از تفاوت های این عایق رطوبتی با رنگ های اکریلیک ترموست بودن این عایق استخری می باشد که کاملا ضد آب و آب بند می باشد در صورتی که رنگ های آکریلیک ترموپلاست بوده و بعد از مدتی که در مجاورت آب و بارش باران قرار می گیرند شسته و تخریب می شوند. در صورتی که در بتن ترک وجود داشته باشد این رنگ های آکریلیک قادر نیستند به عنوان عایق عمل کنند و مشکل نشت استخر رخ می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.