ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پخش و توزیع نوار چسب آلومینیوم عایق بندی و درزگیری کانال ها

پخش و توزیع نوار چسب آلومینیوم عایق بندی و درزگیری کانال ها : برای عایق بندی بیرون کانال استفاده می شود تا درزهای بوجود آمده از فارسی بری شده ورق پوشش داده شود تا هوای بیرو کانال فوم پلی اورتان را از بین نبرد. چسب نواری آلومینیومی نوعی فویل آلومینیومی چسب دار بوده که در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است. این نوع چسب کاربرد های متنوعی در صنایع برودتی و حرارتی و برق و ساختمان دارد برای مثال درزگیری و چسباندن دود کش های ساختمانی و صنعتی. رنگ نقره ای وزیبای آن این امکان را می دهد که برای نما نیز بتوان از این مدل چسب استفاده کرد.  

پخش و توزیع نوار چسب آلومینیوم عایق بندی و درزگیری کانال ها 

نوار چسب آلومینیوم پهنای ۵ سانتی متر، نوار چسب، نقره ای رنگ و براق بوده و با دست به راحتی قابل برش است. فویل آلومینیوم چسب دار یا به عبارتی نوار آلومینیومی چسب دار به عنوان درزگیر و عایق حرارتی و برودتی چه در تاسیسات سرمایشی و چه در گرمایشی در تابستان و زمستان مصرف انرژی شما را کاهش می دهد. از ورق آلومینیوم چسب دار در محل هایی با حرارت زیاد مثل لوله بخاری یا تاسیسات دیگر برای ایمنی بیشتر می توان به عنوان درزگیر استفاده شود. بهترین گزینه نوار چسب فویلی در مواردی که یک لوله یا اتصال برای صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفت انرژی عایق بندی گردد. با استفاده از این فویل آلومینیومی چسب دار شاید هزینه اولیه زیادی پرداخت کنید، ولی ایمنی و صرفه جویی در طول زمان چندین برابر هزینه صرف شده شما را خواهد برگرداند. چسب آلومینیومی برای ترمیم محل های مختلف که در معرض حرارت است نیز کاربرد فراوانی دارد. به همین دلیل به چسب ترمیم آلومینیوم نیز معروف است. قیمت نوار چسب آلومینیومی در فروشگاه ما نسبت به بقیه فروشگاه ها ارزان تر است. عرض نوار چسب آلومینیومی به اندازه های ۵، ۷، ۱۰ و… وجود دارد و در هر اندازه ای که بخواهید تولید می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب نواری آلومینیومی چسب نواری آلومینیومی, انواع عایق های نواری

نوار چسب آلومینیوم  پهنای 5 سانتی متر از سه لایه تشکیل شده است: فویل آلومینیوم، پوشش آستری که باعث تقویت آن می شود و چسب پایه رزین. این چسب نقره ای رنگ و براق بوده همچنین با دست به راحتی قابل برش است. این کالا با روکش آلومینیوم عایق، جهت پوشاندن اتصالات، درزها و عایق کاری استفاده شده و کاربردهای متنوعی در صنایع لوازم خانگی، برق، الکترونیک، مخابرات، ساختمان، خودروسازی و سایر صنایع دارد. کاربرد تخصصی این نوار چسب برای کفپوش های آنتی استاتیک و دفع جریان الکتریسیته ساکن برای جلوگیری از آتش سوزی و حوادث غیر مترقبه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.