ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت پرایمر پایه قیری تک جزئی محافظتی سطوح بتنی

قیمت پرایمر پایه قیری تک جزئی محافظتی سطوح بتنی : پرایمر قیری آبی محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با آب را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح بتونی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر قیری آبی از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها و بازهای ضعیف و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است.  

قیمت پرایمر پایه قیری تک جزئی محافظتی سطوح بتنی

محصولی تک جزیی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با حلال های هیدروکربنی را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی، بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. این محصول از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدهای ضعیف، بازهای ضعیف، آب های حاوی کلر و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است. این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم از خواص آب بندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و بصورت سرد قابل اجراست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خصوصیات و مزایا :

  • مقاوم در برابر نور خورشید ، یخ زدگی،
  • سرما و گرما و شوک های حرارتی.
  • این پرایمر به راحتی روی سطوح کشیده می شود.
  • آماده مصرف و نیاز به مخلوط کردن ندارد.
  • بدون فنل مناسب برای آب آشامیدنی.
  • دارای قابلیت چسبندگی خوب روی سطوح بتنی و فلزی.
  • مقاوم در برابر آب دارای کلر و آب شور .
  • در سطوح عمودی شره ندارد.

قیمت پرایمر پایه قیری قیمت پرایمر پایه قیری, انواع عایق های پایه قیری

میزان و نحوه ی مصرف سطح زیر کار باید مسطح، صاف، سخت، فاقد اجزاء سست و همچنین باید عاری از هرگونه آلودگی محیطی مانند روغن، چربی، گردوخاک، عوامل عمل­ آوری و … باشد. سطوح تخریب شده باید با ترمیم کننده مناسب تعمیر و تسطیح شود. لازم است قبل از اعمال هرگونه پوشش سطح زیر کار با برس و قلم­مو تمیز و آماده عملیات پوشش­ دهی باشد. محصول را ﻣﻲ ﺗﻮان ﺑﺮ روی ﺳﻄﺢ ﻣﺮﻃﻮب اﺟﺮا ﻧﻤﻮد وﻟﻲ ﻧﺒﺎﻳﺪ آب زیادی وﺟـﻮد داﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷـﺪ، ﺳـﻄﻮح ﮔﺮم و ﺧﻴﻠﻲ ﺧﺸﻚ و زﺑـﺮ ﺑﺎﻳـﺴﺘﻲ ﻗﺒﻞ از اﺟﺮا ﻻﻳﻪ اﺻﻠﻲ ﺑﺎید با ﭘﺮاﻳﻤﺮی از همین محصول ﻣﺮﻃﻮب شوند. در ﺻﻮرت ﻧﻴﺎز ﺑﻪ اﺟﺮای ﻻﻳﻪ ﻫﺎی ﺑﻌﺪی ﻻزم اﺳﺖ ﻻﻳﻪ ﻗﺒﻠﻲ ﺑﻪ ﻃﻮرﻛﺎﻣﻞ ﺧﺸﻚ ﺷﻮد. دو ﻻﻳﻪ ﺑﺎﻳﺪ به صورت ﻫﻢ ﺟﻬﺖ، اﺟﺮا ﺷﻮد ﺗﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻻﻳﻪ ﺧﺸﻚ ﺷـﺪه ﺑـﻪ ﺣﺪود یک میلی متر ﺑﺮﺳﺪ. ﺳﻄﺢ ﻻﻳﻪ دوم ﻧﻴﺰ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺎﺳﻪ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﺗﻤﻴﺰ زﺑﺮ ﮔﺮدد ﺗﺎ اﺗـﺼﺎل ﻣﻜـﺎﻧﻴﻜﻲ ﺑـﺮای اﺟﺮای ﻣﻼت ﻓﺮاﻫﻢ ﮔﺮدد. (ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻣﻼت ﺣﺪاﻗﻞ 50 ﻣﻴﻠﻲ ﻟﻴﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.) بسته به سطح مورد اجرا، ﺑﺎ ﻫﺮ کیلوگرم محصول می توان 2 ﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ را به ضخامت 1/1 میلیمتر پوشش داد. هر گونه تغییر در مقدار یا نحوه استعمال یا اضافه نمودن ترکیب دیگری به محصول و … باید با هماهنگی کارشناسان فنی این شرکت انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.