ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید پرایمر قیری آبی محافظتی عایق بندی انواع سطوح

خرید پرایمر قیری آبی محافظتی عایق بندی انواع سطوح : پرایمر قیری آبی محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با آب را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر قیری آبی از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها و بازهای ضعیف و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است.  

خرید پرایمر قیری آبی محافظتی عایق بندی انواع سطوح

در واقع این عایق یک پوشش محافظتی تک جزئی است که با قدرت محافظتی عالی برای سطوح بتنی و فلزی در شرایط سخت جوی و زمین های مرطوب با املاح خورنده به کار می رود. RB-BP سد محافظتی دائمی در برابر عبور آب ایجاد می کند. این ماستیک می تواند به عنوان یک سطح ضد آب برای تانک های آب و لوله ها به کار گرفته شود. پوششRB-BP را می توان برای محافظت سطوح در فضاهای آزاد و یا سازه هایی که درون آب یا داخل خاک قرار خواهند گرفت به کار برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

از مهمترین ویژگی های پرایمر قیری پایه آب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مقاوم در برابر نفوذ نم و رطوبت
  2. دوام شیمیایی  نسبتا خوب در مقابل اسیدها و بازهای ضعیف
  3. اجرای سرد و ساده
  4. شکل پذیری مناسب
  5. تک جزئی
  6. واترپروف کامل
  7. مقاومت شیمیایی در مقابل اسیدها، بازها، آب شور و گازهای حاصل از احتراق
  8. چسبندگی بالا
  9. نگهداری آب به میزان بالا
  10. آسانی کاربرد (سهولت در اجرا یا سهولت در مصرف)
پرایمر قیری آبی پرایمر قیری آبی, انواع عایق های قیری پایه آب

کاربرد پرایمر قیری آبی :

  • عایق کاری دیوارها، سقف‌ها، استخرها و مخازن آب.
  • محافظت از بتن‌ها و دیوارهای مدفون در خاک جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه.
  • پوشش دهی لوله‌های سیمانی یا فلزی.
  • استفاده به عنوان آسفالت سرد در صورت اختلاط با ماسه مناسب.

پرایمر قیری بتن ( پرایمر آب بندی بتن ) یکی از انواع پرایمر های پر کاربرد برای سطوح بتن اعم از: پرایمر اپوکسی ، پرایمر قیری و پرایمر کریلیکی است که جهت محافظت سازه ها ابنیه بتنی مدفون در خاک در برابر شرایط محیطی و عوامل خورنده مانند نمک‌ها، سولفات‌ها، کلریدها کاربرد دارد. این عایق پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر قیری آبی از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها و بازهای ضعیف و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.