ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اسپری پوشش پلی اوره در صنعت خطوط انتقال نفت و گاز

اسپری پوشش پلی اوره در صنعت خطوط انتقال نفت و گاز : پوشش پلی اوره حاصل واکنش پلیمریزاسیون بین دو جزء ایزوسیانات و پلی آمین بدون  می باشد. ساختار پوشش پلی اوره متشکل از بخش های نرم زنجیره پلیمری برای ایجاد ازدیاد طول بالا و بخش های سخت حاصل زنجیره های پلیمری کریستالی می باشد. این پوشش های دوجزئی  100 درصد جامد با قابلیت اجرا بر روی بسترهای فلزی، بتنی، چوب، فایبرگلاس، مواد قیری، ژئوتکستایل، تقویت کننده های مش دار، پلاستیک، پلی یورتان و ... می باشد و پوشش یکپارچه و بدون درز آن دارای خواص مکانیکی، شیمیایی فوق العاده نسبت به پوشش های پلیمری دیگر می باشد.   

اسپری پوشش پلی اوره در صنعت خطوط انتقال نفت و گاز

رنگ اسپری پلی اوره 100٪ جامد، مجموعه سریع، اسپری اعمال شده، دو جزء پلی اوره معطر الاستومر است. این سیستم شامل جزء A، شبه پیش پلیمر غنی از NCO آزاد، و جزء B، مخلوطی از پلی اترامین ها، توسعه دهندگان امین و افزودنی های دیگر است. اعمال شده به حفاظت ضد آب دیواره بیرونی از مواد عایق حرارتی مانند فوم پلی اورتان، فوم EPS، فیبر پنبه معدنی و مروارید، و حفاظت لایه عایق حرارتی از سقف عایق حرارتی نور، مخازن ذخیره سازی عایق حرارتی بزرگ و خطوط لوله عایق حرارتی می باشد. زمان خشک کردن دما، رطوبت، و وابسته به ضخامت فیلم است. وضعیت تجهیزات پوششی، اموال پوشش را تعیین می کند. پلی اوره یکی از به روز ترین تکنولوژی های پوششهای محافظتی در بخش ساخت و ساز می باشد. مقاوت شیمایی فوق العاده و مقاومت بسیار بالا در برابر سای، زمان عمل آوری کوتاه،انعطاف پذیری عالی، سرعت اجرای بسیار سریع به جهت استفاده از پیسوله، آب بندی حرفه ای و قیمت بسیار مناسب، این محصول را در مارکت مواد شیمیایی ساختمان بی رقیب کرده. پلی اوره نوعی الاستومر می باشد که از واکنش میان ایزوسیانات و ترکیبی از رزین های مصنوعی مشتق می شود.  به دلیل وجود برخی ویژگی ها خاص شیمیایی و مکانیکی در پلی اوره پس از اجرا، مثل پوششی یکدست و یکنواخت و بدون درز، بادوام برابر با عمر سازه، بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر سایش عمل می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اسپری عایق پلی اوره اسپری عایق پلی اوره, انواع عایق های پاششی سطوح

از نظر شیمایی، در مقابل آسیب هایی که محصولات اسیدی و مواد قلیایی و فرآورده های نفتی می توانندایجاد کنند بسیار مقاومت بالایی دارد.همچنین، پلی اوزه از لحاظ میکروب شناسی‌ بسیار با ثبات بوده، تمیزکردن آن بسیار آسان و نیز با محیط زیست سازگار می باشد. اجرای پلی اوره کار تخصصی و از لحاظ فنی بسیار پیچیده می باشد و توصیه می گردد.حتماً از اکیپ حرفه ای و با تجربه استفاده شود. از آنجا که سیستم پلی یوریا دارای گریدهای مختلف و متنوعی از جمله هیبرید، پیور، آروماتیک و آلیفاتیک و ... می باشد لذا انتخاب پوشش مناسب برای کاربری خود از بخش فنی شرکت مشاوره و اطلاعات و مشخصات فنی مربوطه را دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.