ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات عایق کاری مخازن بتنی با پوشش ضد خوردگی پلی یورتان

خدمات عایق کاری مخازن بتنی با پوشش ضد خوردگی پلی یورتان : استفاده از کامپوزیت های با زمینه پلیمری FRP در مقاوم سازی و بهسازی سازه ها و به طور کلی مقاوم سازی با FRP در طراحی سازه های بتن آرمه طی سالیان اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است که دلیل اصلی آن نیاز به افزایش عمر بهره برداری و ارتقای اساسی زیرساخت ها در تمامی نقاط دنیا می باشد. از ویژگی های اصلی کامپوزیت های پلیمری می توان مقاومت مناسب در برابر خوردگی، سادگی اجرا در محل نصب و سبکی آنها را برشمرد . عامل دیگر در گسترش کاربری مصالح FRP کاهش قیمت این مصالح می باشد.  

خدمات عایق کاری مخازن بتنی با پوشش ضد خوردگی پلی یورتان

شاید یک دهه قبل استفاده از کامپوزیت های FRP روشی لوکس و گران قیمت به نظر می‌رسید ولی اکنون قیمت این مصالح به مراتب تنزل نموده است و مقاوم سازی با FRP علاوه بر همه ی فوایدی که دارد اقتصاد پروژه را نیز بهینه می کند. در گذشته ای نه چندان دور مدارک فنی بسیار محدودی در این رابطه وجود داشت ، لیکن امروزه تعداد قابل توجهی از مقالات علمی نشریات و کنفرانس های مربوط به بحث کاربرد این مصالح در مقاوم سازی اختصاص دارد . این رشد فزاینده شاهد رویکرد و اهمیت این فناوری نو می باشد که به دنبال گسترش نیاز و توجه به تقویت با استفاده از مصالح کامپوزیت و به منظور کاربردی نمودن دانش فنی، روش های طراحی نیز تدوین گردیدند تا در بخش حرفه مورد استفاده قرار گیرند. در سازه هایی که در معرض تابش مستقیم اشعه ماورا بنفش قرار دارند و یا المان هائی که در صورت جابجائی های نسبی می بایست امکان تحمل تغییر مکان دو سمت سازه را داشته باشند، می بایست از پوشش های انعطاف پذیر مانند پلی اورتان استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصولات عایق کاری سطوح بتنی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی پلی یورتان پوشش ضد خوردگی پلی یورتان, انواع روش عایق کاری سطوح بتنی

موارد کاربرد پوشش پلی یورتان (FRP) :

  • به منظور حفاظت از سازه های دریایی ثابت و سازه های فولادی در معرض آب شور
  • لوله‌های مدفون در زیر خاک و مستغرق در آب لوله‌ها و مجاری انتقال و دفع فاضلاب
  • حفاظت سازه های بتنی در برابر هجوم عوامل مهاجم
  • سازه های در معرض تابش اشعه ماورا بنفش.

دلایل زیادی برای تمایل به استفاده از پوشش های پلی یورتانی ۱۰۰درصد جامد برای پوشش دادن خطوط انتقال وجود دارد. اول اینکه ،استفاده از این مواد نتایج بسیار عالی داشته است و این مواد به مضر نبودن ،شهره هستند .این مواد با محیط زیست بسیار سازگارتر از پوشش های سنتی ضد خوردگی هستند .دوم اینکه ،به سبب سرعت پخته شدن بالای این مواد ،لوله های پوشش شده را در چند ساعت می توان تحت آزمون منافذ ریز پوشش قرار داده و مدفون کرد.سوم ، این مواد قابلیت پخته شدن در دمای پایین را دارا هستند: این موضوع در مورد پوشش های دیگر غیر ممکن است .در آخر هم به سبب اینکه این پوشش ها برای اعمال احتیاج به گرما دهی ندارند ، آنها را در ضخامت یا قطر و طول لوله می توان اعمال نمود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.