ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای پوشش ملات ضد اسید اپوکسی در انواع سطوح بتن

اجرای پوشش ملات ضد اسید اپوکسی در انواع سطوح بتن : ملات ضد اسید یک محصول دو جزیی‌ بر پایه ترکیبات معدنی سنگین است. این نوع ملات جهت پوشش انواع سطوح بتنی و فلزی‌ در معرض خوردگی شدید و نصب کاشی ضد اسید مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. ضمن دارا بودن استحکام مکانیکی و چسبندگی فوق العاده از پایداری بسیار عالی در برابر انواع اسیدهای قوی معدنی، آلی‌، نمک ‌ها‌، حلال‌ ها‌، روغن ‌ها و دیگر مواد شیمیایی خورنده برخوردار است‌. مهمترین ویژگی این محصول پایداری حرارتی تا دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد و نیز عدم کاهش مقاومت مکانیکی تا دمای ذکر شده است. مقاومت این ملات نیز در برابر آب خالص، آب دریا‌، آب یونیزه و قلیایی‌های معمولی قابل توجه است.  

اجرای پوشش ملات ضد اسید اپوکسی در انواع سطوح بتن

مخلوطی سه جزئی بر پایه رزین اپوکسی بیسفنول و هاردنرهای پلی‏ آمین که دارای مقاومت شیمیایی، مکانیکی و حرارتی بالایی می باشد. این نوع ملات جهت پوشش انواع سطوح بتنی و فلزی‌ در معرض خوردگی شدید و نصب کاشی ضد اسید مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. ضمن دارا بودن استحکام مکانیکی و چسبندگی فوق العاده از پایداری بسیار عالی در برابر انواع اسیدهای قوی معدنی، آلی‌، نمک ‌ها‌، حلال‌ ها‌، روغن‌ ها و دیگر مواد شیمیایی خورنده برخوردار است‌. مهمترین ویژگی این محصول پایداری حرارتی تا دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد و نیز عدم کاهش مقاومت مکانیکی تا دمای ذکر شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ملات ضد اسید بتن ملات ضد اسید بتن, اجرای آب بندی سطوح بتنی

خواص و مزایا ملات ضد اسید :

  1. مقاومت بسیار عالی در برابر طیف زیادی از انواع اسیدها و مواد قلیایی
  2. چسبندگی بسیار زیاد به انواع مصالح
  3. مقاوم در برابر آب دریا
  4. مقاومت زیاد در برابر حرارت
  5. پوشش دهی سطوح بدون نصب کاشی
  6. مقاومت مکانیکی بسیار زیاد.

موارد کاربرد ملات ضد اسید :

  1. نصب و بندکشی کاشی و آجرهای ضد اسید مانند اتاق های باتری.
  2. پوشش دهی محل هایی که در معرض ریزش مواد شیمیایی قرار دارد.
  3. پوشش‏دهی سطوحی که در مجاورت مواد خورنده قرار دارند.

 روش مصرف ملات ضد اسید اپوکسی :

ابتدا سطح زیرکار باید عاری از هر گونه چربی ، گرد و غبار ، ذرات سست، رطوبت و رنگ قدیمی گردد. در صورت ناهموار بودن سطوح با استفاده از ملات اپوکسی چند منظوره سطوح را هموار نمایید. سپس با استفاده از یک میکسر مناسب اجزاء را مطابق با نسبت ترکیب اجزاء در یک ظرف متناسب با حجم کار مخلوط نمایید. مخلوط آماده شده را می توان بسته به نوع کاربرد با استفاده از کاردک و یا یک ماله نازک کاری ، اجرا نمود . برای جلوگیری از شُره ، اجرای مخلوط باید به صورت لایه لایه و هر بار پس از سخت شدن لایه زیرین صورت پذیرد ( تا جایی که فشار انگشت جایی روی مخلوط اجرا شده بر جای نگذارد ).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.