ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نصب و اجرای عایق رطوبتی قیر امولسیون سطوح مختلف ساختمان ها

نصب و اجرای عایق رطوبتی قیر امولسیون سطوح مختلف ساختمان ها : قیر امولسیون نیز یک عایق نوین مانند عایق رطوبتی نانو پلیمر، عایق رطوبتی نانو بی‌رنگ و مدل­‌های پلیمریست. این محصول جدید برای درزگیری و آب­بندی دیوارها، پشت بام‌­ ها و پوشش عایقی فونداسیون ­‌ها و پایه‌­های بتنی که زیر خاک قرار می ‌­گیرند، به کار می­‌رود. کاربرد عایق رطوبتی کاشی نانو و عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی را که به خاطر دارید. مانند عایق رطوبتی نانو پلیمر، نصب عایق رطوبتی قیر امولسیون نیز در عایق ­کردن سرویس ‌های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، بالکن، زیرزمین و استخر قبل از کاشی­کاری و کف­‌ سازی نهایی نیز کاربرد دارد.  

نصب و اجرای عایق رطوبتی قیر امولسیون سطوح مختلف ساختمان ها

از مزایای نصب عایق رطوبتی قیر امولسیون می ­‌توان به غیرقابل اشتعال و بدون خطر آتش سوزی بودن، اجرای سرد (بدون گرم کردن و اتلاف انرژی)، چسبندگی خوب، سرعت بالای نصب عایق رطوبتی، سازگاری با محیط زیست، و بدون بو بودن را نام برد. اگر امکان استفاده از عایق رطوبتی نانو پلیمر را ندارید، این عایق می­‌تواند مزایای آن را تا حد زیادی برای شما فراهم کند و به عنوان عایق رطوبتی کاشی نیز به کار رود. قیر امولسیون یک نوع امولسیون روغن در آب است . ذرات قیر در این مخلوط به صورت گلبول های معلق بار دارد در محلولی از آب و سایر اجزا سازنده مخلوط شناور است . بهترین زمان برای نصب عایق رطوبتی در شرایطی است که دمای هوا نسبتاً بالا و مقدار رطوبت پایین باشد زیرا هوای گرم و خشک و سطح بدون رطوبت باعث می‌شود عایق رطوبتی چسبندگی بهتری داشته باشد و همین امر سبب می‌شود عایق رطوبتی دوام بیشتری پیدا کند. در زمان بارش برف و باران و یا خیس بودن سطح مورد نظر به هیچ عنوان نباید عایق نصب شود زیرا وجود رطوبت سبب می‌شود آب در زیر عایق رطوبتی بخار شده، باد کند و تاول بزند! بنابراین فصل تابستان بهترین فصل اجرای عایق است. عمر یک عایق رطوبتی خوب بسته به نوع و زمان اجرای آن بین 15 تا 20 سال می‌باشد ولی این مورد به زمان و نصب صحیح و همچنین مراقبت از عایق رطوبتی بستگی دارد.

عایق رطوبتی قیر امولسیون عایق رطوبتی قیر امولسیون, انواع عایق های ضد رطوبتی قیری

عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرنها پیش‌ساخته شده از قیر همچنان به عنوان رایج‌ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می‌باشد حتی امولسیون‌های ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. همانطور که می دانید باید قیروگونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می‌باشد. بنابراین امولوسیون‌های ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه امولسیون های نفتی در آب حدودا دارای 50% قیر می ‌باشد. با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر به صورت بیندر باقی می ماند. ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد کاملا‏ً متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک ( فیلم )با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.