ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایا اجرای عایق رطوبتی نانو آب بندی پشت بام و سایر سطوح

مزایا اجرای عایق رطوبتی نانو آب بندی پشت بام و سایر سطوح : عایق رطوبتی نانو یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع عایق می باشد که از آن در زمینه جلوگیری از جذب و نفوذ رطوبت و مایعات استفاده می کنند. با رشد فناوری و تکنولوژی و همچنین ایجاد شبکه جهانی، شاهد این هستیم که بازار ها و فروشگاه های اینترنتی بسیاری به وجود آمدند که با حذف کردن واسطه ها اقدام به فروش محصول خود با قیمت مناسب تری به مصرف کننده شدند. عایق رطوبتی نانو ترکیبی است از رزین اکریلیک پایه آب که بر روی سطوحی مانند پشت بام، سرویس بهداشتی، بالکن، آشپزخانه و غیره قابل استفاده است. عایق رطوبتی نانو الاستیسیته بالایی دارد و همین موضوع نیز موجب می‌شود تا مقاومت بالایی در برابر تنش‌های ناشی از انبساط و انقباض به وجود آمده بر روی آن داشته باشد و کمتر دچار ترک، پوسیدگی و بلند شدن عایق شود.  

مزایا اجرای عایق رطوبتی نانو آب بندی پشت بام و سایر سطوح

از عایق رطوبتی نانو می‌توان برای اجرا بر روی سازه‌های جدید، ترمیم سازه‌های قدیمی، ترمیم عایق سنتی و غیره استفاده کرد. همچنین عایق رطوبتی نانو به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارد انعطاف پذیری بالایی داشته و ۱۰۰ درصد خاصیت کشسانی دارد. عایق رطوبتی نانو به دلیل آنکه بر پایه آب است دوست دار محیط زیست بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند. اجرای عایق رطوبتی نانو در ۴ مرحله صورت می‌گیرد که عبارتند از : زیر سازی، اجرای پرایمر نفوذگر عایق، اجرای عایق رطوبتی نانو با الیاف مخصوص در دو مرحله و تست نهایی عایق رطوبتی نانو. عایق بندی ساختمان یکی از ارکان اساسی در ساختمان سازی محسوب می شود. اهمیت این موضوع در مناطق مرطوب و بارانی بیشتر است.

عایق رطوبتی نانو پشت بام چه ویژگی هایی دارد؟

  1. تمیز شدن آسان.
  2. ماندگاری و طول عمر بالا.
  3. مقاومت در برابر اشعه های مخرب خورشید.
  4. ضد اشتعال بودن.
  5. نصب آسان.
  6. وزن بسیار کم.
  7. قابلیت ترمیم راحت و فوری.
  8. امکان نصب بر روی سطوح مختلف.
  9. صرفه اقتصادی زیاد.
عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, انواع عایق های سفید بام

عایق رطوبتی نانو پلیمر محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین برآوردن مسائل زیست محیطی، یک عایق حرارتی و رطوبتی نازک و مقاوم در برابر رطوبت و رشد کپک و قارچ را یکجا به ارمغان آورد. عایق رطوبتی نانو پلیمر با داشتن مقاومت عالی در مقابل گرما و سرما، از پایداری در برابر عوامل جوی و اشعه UV خورشید نیز برخوردار است، و با استفاده از روش‌ های آسان سریعا اجرا می‌­شود. عایق رطوبتی نانو پلیمر یک گزینه عالی برای عایق رطوبتی کاشی نیز است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.