ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی ماستیک پلی یورتان گرم ریز جهت آب بندی پل های بتنی

کارایی ماستیک پلی یورتان گرم ریز جهت آب بندی پل های بتنی : ماستیکی تک جزیی است. این محصول در حالت عادی خمیری بوده که با دریافت رطوبت هوا، واکنش داده و به حالتی نیمه جامد و الاستیک تبدیل می شود. حالت ارتجاعی این محصول، مانع از ایجاد قیود صلب شده، در نتیجه مانع از ایجاد و رخداد ترک در بتن های تحت تنش می شود. این ماستیک، یک پلی یورتان بلوکه شده است که در حالت معمولی، غیر فعال است ولی با جذب رطوبت محیط و دمای محیط، فعال شده و به صورت یک خمیر الاستیک و منعطف تغییر شکل می یابد. این واکنش با افزایش حجم همراه است و به این ترتیب درز مورد نظر پر می شود. خاصیت چسبندگی این ماده نیز موجب می شود که این ماستیک به شدت به دیواره درز بچسبد.  

کارایی ماستیک پلی یورتان گرم ریز جهت آب بندی پل های بتنی

ماستیک پلیمری پلی یورتان گرم ریز مخصوص پر کردن و آب بند نمودن درز انبساط پل ها به عنوان عایقی جهت پر کردن درز انبساط پل ها و پر کننده و عایق بند حجمی پل های بتنی کاربرد دارد. ماستیک ماده ای با چسبندگی بالا برای درزگیری و آب بندی سطوح ترک خورده و شیارها است که در صنایع ساختمان، راه سازی و نگهداری و انتقال آب کاربردهای فراوانی دارد. برای استفاده از ماستیک های گرم اجرا، آنها را حرارت می دهند و بصورت گرم ریز بر روی شیارها و منافذ سطوح ترک خورده قرار می دهند. میزان حرارت نباید بحدی باشد که باعث سوختگی ماستیک و از بین رفتن خاصیت آن شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزگیر پل های بتنی ماستیک درزگیر پل های بتنی, انواع عایق های درزبندی چسبی

مشخصات و مزایا ماستیک پلی یورتان :

خواص مکانیکی بی نظیر .
مقاومت شیمیایی بالا نسبت به اغلب مواد شیمیایی ، حلال ها و سوخت ها .
چسبندگی فوق العاده به کلیه مواد بتنی ، فلزی ، شیشه ، سنگ ، گچ و
مقاومت در مقابل تابش اشعه UV .
انعطاف پذیری بسیار عالی .
تنوع رنگ و ظاهر دکوراتیو .
عدم ایجاد گرد و خاک و پودر در معرض سایش و ترافیک .

به استحضار می رساند شرکت گوهر ابنیه پایتخت با هدف تامین مواد و اجرای انواع پوشش های محافظتی و درزگیری به صورت تخصصی آغاز به فعالیت نمود و از آن زمان تا کنون توانسته است با تکیه بر تجربه و دانش فنی در زمینه های درزگیری پل های بتنی به روش پلیمری یا MPJF و آب بندی و درزگیری انواع سازه های بتنی به روش تزریق پلی یورتان و غیره و مقاوم سازی و ترمیم بتن با روش های گوناگون مانند FRP با الیاف کربن و غیره توانسته است روش های نوینی را اجرا و ثبت نماید. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق کاری و آب بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاورین فنی مجموعه گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.