ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات عایق کاری پشت بام بدون تخریب در ساختمان ها

خدمات عایق کاری پشت بام بدون تخریب در ساختمان ها : در تمام ساختمان ‌ها حفاظت در برابر بارش نزولات جوی و رطوبت خاک الزامی است. بام‌های تخت، ایوان‌ ها، کف‌ های در تماس با زمین‌های نمناک، کف کلیه فضاهای بهداشتی در طبقات، دیوارهای زی رزمین و سایر دیوارهای در تماس با زمین نمناک، بدنه و کف و دیوار استخرها و منابع آب، باید عایق رطوبتی شوند. بام‌ های شیب‌دار و قوسی و گنبدها و نماهایی که در معرض بوران‌های موسمی قرار می‌گیرند، باید با روش مناسب در برابر نزولات جوی و کج ‌باران عایق کاری رطوبتی شوند.   خدمات عایق کاری پشت بام بدون تخریب در ساختمان ها

در صورتی که خانه شما مشکل نشتی از پشت بام دارد و برایتان تخریب پشت بام غیرممکن و یا بسیار سخت می باشد ما برای شما مراحل ترمیم و آب بندی استاندارد را توضیح و مصالح استاندارد و با کیفیت را معرفی می نماییم .

اول از انجام هرگونه عملیات به نکات زیر دقت نموده و رعایت نمایید :

1- اول بایستی مطمئن شوید که آب نشتی مربوط به شکستگی و یا گرفتگی لوله های فاضلاب و یا لوله های آب سرد و گرم نمی باشد .

2-تمامی لوله های باز از قبیل لوله سیم ، کابل ، کانال هوا ،کانال کولر و دودکش ها را چک کنید تا مطمئن شوید دلیل نشتی از این مناطق نمی باشد .

عایق کاری پشت بام بدون تخریب عایق کاری پشت بام بدون تخریب, نانو عایق بام ها

3- بعد از اطمینان از اینکه نشتی مربوط به کف پشت بام می باشد عملیات زیر را انجام دهید 

4- تمامی درزها و شیارها را با ابزار مکانیکی و حداقل به عمق 2 سانتیمتر باز نمایید .

5- بعد از اتمام باز کردن درزها محوطه را کاملا با آب فشار بالا و یا دستگاه واتر جت بشویید تا اضافات سیمان و ملات ها کاملا شسته شود .

6- بعد از چند روز 1 کیلوگرم سیلفیکس را با 30 لیتر آب تمیز محلول نموده و بر روی کف پشت بام ریخته و با یک طی محلول را بر روی سطح پخش نمایید تا محلول از طریق درزها وارد ملات پایینی شده تا آن را کاملا ضد آب نماید .

7- روز بعد مقداری از چسب وت فیکس را با آب تمیز محلول کرده و محلول بدست آمده را با سیمان تیپ 2 و یا سفید مخلوط نموده و تا بدست آمدن یک دوغاب روان هم بزنید .

8- دوغاب را بر روی کف ریخته و با یک طی آن را به داخل درزها هدایت نمایید .

9- روز بعد چسب وت فیکس را با یک قسمت سیمان و 3 قسمت پودر سنگ مخلوط نموده و درزهای موجود را بند کشی نمایید .

10- سیستم آب بندی مطمئن و مادام العمر برای ترمیم پشت بام های سنگفرش شده که دارای نشتی می باشند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.