ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات نصب و اجرای آب بندی استخر با ایزوگام

خدمات نصب و اجرای آب بندی استخر با ایزوگام : آب بندی استخر با ایزوگام یکی از گزینه هایی است که برای واترپروف کردن آن همواره مورد توجه پیمانکاران قرار دارد. ایزوگام یک عایق رطوبتی است که عموما برای عایق کاری استخر و پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش معمولا از فرآورده ای نفتی ساخته می شود و برای جلوگیری از نفوذ آب کاربرد دارد. عایق بندی ساختمان ها و مخازن آب با استفاده از ایزوگام به طور سنتی از سالیان گذشته رواج داشته است. البته درصد استفاده از آسفالت و قیرگونی با ظهور عایق های رطوبتی مدرن مانند عایق رطوبتی نانو کاهش یافت، زیرا به کارگیری پوشش ایزوگام به حرارت بالایی نیاز دارد و همین موضوع می تواند برای سلامت پیمانکاران خطر آفرین باشد. 

 خدمات نصب و اجرای آب بندی استخر با ایزوگام

دیواره‌ استخرها به طور معمول از سیمان ساخته می‌شوند. پیش از شروع عملیات عایق‌کاری، باید چند هفته زمان برای خشک شدن کامل دیواره‌های استخر در نظر گرفته شود تا هرگونه رطوبت از لایه‌های زیرین از بین برود. پیش از شروع عایق‌کاری باید از عدم وجود هرگونه آلودگی مانند خاک و شن روی سطح سیمانی استخر اطمینان حاصل کنید. برای پاکسازی معمولا از فشار زیاد هوا استفاده می‌شود. در عایق کاری استخر باید به قابلیت عایق در برابر خوردگی نیز توجه کرد. هنگامی‌ که گیاهان یا برگ درختان در استخر بیفتند، ممکن است آب حالت اسیدی یا قلیایی پیدا کند و باعث آسیب دیدن استخر شوند.  استفاده از روش نادرست برای ایزولاسیون استخر با ایزوگام سبب افزایش هزینه‌ها و نفوذ آب به لایه‌های زیرین و در نتیجه نا کارامدی این محصول می ‌شود. یکی از انواع ایزوگام، ایزوگام طرح دار است که علاوه بر عایق کاری در برابر رطوبت، شکل و ظاهر زیبایی هم دارد. از جمله محل‌هایی که می‌توان از ایزوگام طرح‌دار برای عایق‌کاری استفاده نمود، استخرها هستند. استفاده از این نوع ایزوگام برای عایق‌کاری، علاوه بر  ایزولاسیون استخر، سبب می‌شود نمای ظاهری آن زیباتر به نظر برسد.

آب بندی استخر با ایزوگام آب بندی استخر با ایزوگام, عایق کاری رطوبتی با ایزوگام

عایق بندی استخر می تواند در تنها با دیواره های بتنی دوام بیاورد و دیر یا زود آب استخر نشت میکند به همین دلیل عایق بندی استخر یکی از کارهای ضروری است که هنگام ساخت استخر باید انجام شود. دیوارهای بتنی یا دیوارهایی از جنس بلوک توخالی جهت اطمینان حاصل کردن از عایق بودن دیوارها و این که آب استخر در آینده نشت نکند کافی نیست. قبل از استفاده از استخر باید عایق بندی استخر یا ایزوگام استخر انجام شود تا در آینده مشکلی پیش نیاید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.