ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق حرا رتی لوله های گرمایش کف ساختمان در تهران

عایق حرا رتی لوله های گرمایش کف ساختمان در تهران :همانگونه که سیستم های لوله کشی آب گرم و سیستم های گرمایشی به منظور جلوگیری از اتلاف حرارت عایقکاری میشوند؛ در مقابل، سیستم های آب سرد نیز برای جلوگیری از گرم شدن و یا ایجاد شبنم بر روی سطح خارجی لوله نیازمند عایقکاری می باشند. نیزبنابر نظریه الزامات سلامت آب آشامیدنی، عایقکاری یک سیستم آب سرد برای حفظ دمای آن زیر 20 درجه سانتیگراد، به اندازه حفظ گرمای آب اهمیت داشته و هر دو مبتنی بر کاهش اثرات باکتریایی می باشند  ضخامت و نوع ورقهای عایقکاری بسته به میزان مقاومت حرارتی مورد نیاز سیستم، میزان رطوبت محیط پیرامون سیستم لوله کشی و نیز تفاوت بین دمای هوای محیط و دمای آبی که در سیستم جریان دارد، تعیین میشوند. سراسر مسیر لوله کشی به همراه اتصالات و شیر های فلکه باید عایقکاری شوند.

 عایق حرا رتی لوله های گرمایش کف ساختمان در تهران

سیستم گرمایش از کف چیست؟

سیستم گرمایش از کف یا گرمایش تابشی‌ به صورت گسترده در کشورهای اروپایی و آسیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سیستم در زیر کف ساختمان که معمولاً در زمان ساخت و یا نوسازی انجام می‌شود، کار گذاشته می‌شود. سیستم گرمایش از کف به وسیله گرم کردن کف زمین ساختمان عمل گرمایش را انجام می‌دهد.

برای گرم کردن زمین چندین روش وجود دارد از جمله به وسیلهٔ برق و آب، که روش آب بهترین و با صرف‌ترین آن‌ها می‌باشد. امروزه با استفاده از لوله‌های مدرن چند لایه، سیستم های کنترلر و دیگ‌های بخار با راندمان بالا این امر بسیار آسان تر شده است. در این روش کف زمین به وسیلهٔ لوله پوشانده و روی آن بتن‌ریزی می‌شود که با گردش آب گرم در لوله‌ها به وسیلهٔ یک پمپ حرارت آن به کف زمین انتقال داده می‌شود. حرارت هدایت داده‌شده به کف زمین انرژی خود را به صورت تابشی به محیط اطراف انتقال می‌دهد. آزمایش‌های مستقل نشان می‌دهند که قابل قبول‌ترین محیط می‌بایست بین 19 تا 29 درجه سانتی‌گراد و درجه هوا در محدوده سر بین 20 تا 24 درجه سانتی‌گراد باشد.

یکی دیگر از بخشهای مهم در عایق‌کاری دیوار و سقف پارکینگ‌ها است. پارکینگ ها از طرفی به دلیل اینکه در معرض شستشو با آب قرار دارند میتوانند در تماس مستقیم با آب قرار بگیرند و از این جهت عایقکاری ضد رطوبتی و حرارتی آنها امری است مهم و لازم. از طرفی دیگر پارکینگ ها مانند دیوارهای پیرامونی و پشت بام در معرض هوای بیرون قرار دارند و از این رو میتوانند به راحتی سرما و گرما را منتقل نمایند. برای این منظور عایقکاری حرارتی سقف پارکینگ ها نیز اهمیت بالایی دارد و باعث میشود تا انرژی تولید شده در طبقات بالایی پارکینگ به هدر نرفته و در ساختمان محبوس شود. با استفاده از ورق‌های عایق  می‌توان از عایق‌کاری پارکینگ نیز اطمینان حاصل کرد رو سطح اولیه دیوار، ورق‌های عایق  با استفاده از چسب سیمانی نصب شده و بر روی آن پوشش نهایی سیمانی قرار می‌گیرد.

با این کار نه تنها هزینه زیادی در موقع ساخت صورت نپذیرفته است بلکه با بهینه و مناسبترین قیمت، پارکینگ ساختمان نیز به درستی و با کیفیت بالا عایقکاری شده است. در عکس زیر لایه های تشکیل دهنده عایقکاری دیواره های پارکینگ نمایش داده شده است. بدیهی است که این جزییات فقط به صورت کلی نمایش داده شده و با توجه به پروژه، مصالح استفاده شده و دیگر عوامل، جزییات این عایقکاری ممکن است دستخوش تغییر شود.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.