ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق صوتی ایزوهم نوین در تهران

قیمت عایق صوتی ایزوهم نوین در تهران : عایق صوتی ایزوهم بعنوان عایق صوتی سقف کاذب استفاده می گردد، امروزه بعد از اتمام ساخت و ساز، به علت اینکه از مصالح استفاده نامناسب می گردد و جهت کاهش هزینه ها، برای سقف از یک لایه گچ برای پوشش لایه های زیرین استفاده می گردد به همین دلیل خریداران برای زیباسازی نمای منزل و شکل دهی آن از سقف کاذب استفاده می گردد. ارتفاع سقف در آپارتمان دارای استاندارد بین ۲.۷۰ تا ۳ متر می باشد که در این صورت عایق صوتی سقف کاذب به گونه ای است که می توان آن را در زیر کار و روی سقف نصب نمود. این عایق در ضخامت های متفاوت وجود دارد که موجب کاهش شدید صدا، و مشکلات راه رفتن و دویدن یا جابه جایی وسایل را از بین می برد. ایزوهم بعنوان عایق صوتی کف هم بکار برده می شود به این ترتیب که هنگامی که قصد انجام پارکت را دارید عایق ها در زیر پارکت قرار می گیرد و یا در عملیات ساخت و ساز که در مرحله کف سازی هستند بکار برده می شود، استفاده از این نوع عایق در کف ساختمان پیشنهاد می گردد که بر مشکلات انتقال صدا به خوبی غلبه می کند.  

قیمت عایق صوتی ایزوهم نوین در تهران

در بحث عایق سازی نوین ساختمان و به هدف بهینه سازی انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن این بار نسل جدید عایق بندی ساختمان به این صنعت آمده است. عایق ایزوهم با ساختاری به صورت الیاف مانند، دارای وزن کم و بافتی منعطف می باشد که با دارا بودن خواص مکانیکی بالا نقش بسیار موثری در عایق بندی ساختمان در برابر حرارت و صوت دارد. در نهایت اینگونه می توان بیان کرد که هزینه برای این محصول با توجه به کارآیی و عمر بالایی که دارد می تواند در مقایسه با محصولات مشابه و کارایی و طول عمر پایین مقرون به صرفه و کاری عاقلانه باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی ایزوهم عایق صوتی ایزوهم, پوشش های صوتی در کرج

ایزوهم، به عنوان عایق صوتی کف نیز کاربرد دارد. در این خصوص، در منازلی که قصد انجام پارکت را دارند، عایق­ های صوتی برای نصب در زیر پارکت قابل استفاده است و یا در ساختمان­ های در حال ساخت که در مرحله کف­ سازی قرار دارند، استفاده از عایق صوتی برای کف ساختمان پیشنهاد می­ شود. علاوه بر آن، صدا کوب ه­ای در ساختمان علاوه بر کف، از کنج دیوارها وارد سطح شده و با ارتعاش ناشی از راه رفتن بیشتر می­ شود یا کشیدن اسباب منزل روی زمین، باعث ایجاد امواج آزار دهنده خواهد شد که با عایق­ های چهار منظوره ایزوهم می ­توان بر این مشکلات غلبه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.