ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نصب و اجرای عایق‌های بی‌رنگ نانو در تراس

نصب و اجرای عایق‌های بی‌رنگ نانو در تراس : تراس و یا بالکن قسمتی از ساختمان است که بالاتر از فضای بیرون قرار دارد به طوری که با نشستن در آن می توانید به حیاط و فضای بیرون مشرف شوید. در معماری، تراس به قسمتی از ساختمان گفته میشود که سقف نداشته باشد و جز مشاعات ساختمان به حساب آید. تراس معمولاً سقف ندارد و در مواردی نیز دارای سقف است. تراس و بالکن سازه ای است که از نظر موقعیت مکانی از ساختمان جلوتر است و مطمعناً در معرض باد و باران قرار می گیرد. از این رو آب بندی بالکن و تراس از اهمیت بالایی برخوردار است.   

نصب و اجرای عایق‌های بی‌رنگ نانو در تراس

این عایق‌ها بیشتر در تراس‌ها، بالکن‌ها، پشت‌بام‌های مسطح و حتی در حیاط‌ها و فضاهای بیرونی که نیاز به عایق‌بندی ضدآب دارند، استفاده می‌شوند. عایق‌های بی‌رنگ نانو در تراس از پیشرفته‌ترین فناوری‌های عایق‌بندی هستند که به منظور محافظت از سطوح تراس‌ها و بالکن‌ها در برابر رطوبت و آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این عایق‌ها به دلیل شفاف بودن، ظاهر تراس را تغییر نمی‌دهند و در عین حال با استفاده از فناوری نانو، به‌طور موثری از نفوذ آب، رطوبت و عوامل جوی به سطح زیرین جلوگیری می‌کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوششی ضد رطوبت بیرنگ پوششی ضد رطوبت بیرنگ, انواع عایق مایع

برای اجرای عایق رطوبتی چند گزینه پیش روی شماست که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. از جمله متریالی که برای عایق بندی رطوبتی تراس مورداستفاده قرار می‌گیرد، عبارتند از:

  • مواد پلیمری پلی استایرن: این مواد شامل چند گروه مواد آب بند از جمله پلی استایرن منبسط، پلی استایرن اکسترود شده، ایزوگام، عایق‌های سیمانی و گچ تخته ضدآب هستند که همه ضدحرارت و ضدآب محسوب می‌شوند.
  • مواد آب بندی پلیمری: ضدآب و ضدحرارت هستند و مقاومت بالایی در همه شرایط آب‌وهوایی از خود نشان می‌دهند.
  • عایق رطوبتی نانو: علاوه بر مقاومت بالا و ضدآب و حرارت بودن، با انواع سطوح بنا سازگاری دارد.
  • عایق الیاف دار RCI: ویژگی خاص این عایق، استحکام کششی بالای آن است.

بسته به شرایط خاص سازه و تراس شما، هر کدام از موارد فوق می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای عایق بندی تراس باشد. همچنین میزان رطوبت، نرخ بارش، احتمال رشد کپک و قارچ در بتن و حتی جنس بتن در انتخاب نوع ماده عایق یا آب بند اهمیت زیادی دارد.  یکی از بهترین عایق‌ های رطوبتی که برای آب‌ بندی انواع سازه ها به‌ ویژه پشت‌ بام‌ ها استفاده می‌ شود، ایزوگام ها هستند. ایزوگام ها مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ نم و رطوبت داشته و همچنین در برابر نور مستقیم خورشید دچار تغییر حالت نشده و بسیار با دوام و مستحکم هستند. جهت آب‌ بندی بالکن‌ ها و تراس‌ ها نیز، استفاده از ایزوگام گزینه بسیار مناسبی است و اجرای آن‌ ها توسط تکنسین‌ ها و نصابان حرفه‌ ای در این زمینه انجام می‌ شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد