ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایا و ویژگی انواع عایق حرارتی دیوار

مزایا و ویژگی انواع عایق حرارتی دیوار : به‌طور کلی در تأسیسات گرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدا، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می‌کنند. درواقع عایق‌های حرارتی مصالحی هستند که برای جلوگیری از انتقال حرارت استفاده می‌شوند. در این میان گرچه عایق‌کاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام‌شده ساختمان را افزایش دهد ولی در درازمدت بهره‌وری بالایی داشته و می‌تواند هزینه اولیه را باصرفه جویی لازم جبران نموده و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم نماید. عایق‌کاری مناسب بخش‌های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایق‌کاری لوله‌ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می‌گردد. جالب است بدانید که با عایق‌ کاری در ساختمان می‌توان در انرژی گرمایی و سرمایی محیط تا حدود ۴۵ تا ۵۵ درصد صرفه‌جویی نمود که امری شایان توجه می‌باشد.  

مزایا و ویژگی انواع عایق حرارتی دیوار

عایق کاری یکی مهم ترین آیتم های عملیات ساختمان در بازسازی و نوسازی ساختمان بوده ودر حال گسترش می باشد.زیرا با افزایش روزافزون حامل های انرژی عایق ساختمانها اهمیت بیشتری پیدا می کند . انتخاب نوع عایق کاری در ساختمانهای نوسازی بسیار زیاد است در صورتی که در بازسازی ساختمان انتخاب نوع عایق کاملا متفاوت است مثلا عایق دیوارها ی خارجی چون نما اجرا شده وبسیاری از آنها دائمی هستند پس نمی توان از بیرون عایق کاری کرد واز داخل بسیاری از عایق ها دارای ضخامت هستند پس تنها عایق حرارتی ،رطوبتی و صوتی که می توان کار کرد رنگ نانوعایق  که به ضخامت یک الی ۲ میلی متر می تواند صرفه جویی قابل ملاحظه ای در انرژی داشته باشد.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو حرارتی پوشش نانو حرارتی، پوشش نانو رنگی

ویژگی های عایق حرارتی دیوار :

بهتر است قبل از هر چیز از ویژگی های بهترین عایق حرارتی دیوار آگاه شوید، یک عایق حرارتی خوب ویژگی های زیادی دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر هستند:

  1. عایق های حرارتی خوب می‌توانند در برابر حرارت مقاومت کنند و از هدر رفت انرژی جلوگیری نمایند.
  2. معمولا عایق های حرارتی باید بتوانند در برابر عوامی مانند قارچ و میکروب مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهند.
  3. یک عایق حرارتی دیوار خارجی باید بتواند نسبت به عوامل خارجی واکنشی از خود نشان ندهد و در واقع از نظر شیمیایی خنثی باشد.
  4. عایق های حرارتی خوب می‌توانند در مقابل حرارت و فشار مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهند.
  5. یک عایق خوب هیچگاه در برابر گرما و حرارت چروک نمی‌شود
  6. عایق های خوب در مقابل اشعه های ماورا بنفش هم مقاوم اند
  7. زمانی می‌توان گفت یک عایق حرارتی جزو بهترین ها قرار می‌گیرد که از چگالی مناسبی برخوردار باشد
  8. طول عمر مفید بالا هم از دیگر ویژگی های یک عایق حرارتی خوب است.

یکی از تجهیزاتی که در مقاوم سازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد همین مورد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.