ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پوشش بدون درز حرارتی در صنعت ساختمان

پوشش بدون درز حرارتی در صنعت ساختمان  : عایق حرارتی بعنوان یک راه حل، جهت جلوگیری از انتقال حرارت و حتی عایق صوت از دیوارها و سقف های ساختمان ها و نیز جداره خارجی لوله های حاوی آب سرد و گرم و کف به محیط خارجی استفاده می‌شود. بنابراین یکی از مهمترین مصالح ساخت و ساز عایق حرارتی و صوتی است که نیاز به تأمین انرژی برای گرمایش یا سرمایش را کاهش داده و همچنین باعث کاهش چشمگیر اتلاف و مصرف انرژی می‌شود. این امر به ویژه با توجه به شرایط آب و هوایی متنوع و متغیر در سراسر جهان از اهمیت بسیاری برخوردار گردیده است. بسیاری از سازندگان و مجریان ساختمان در ابتدا ممکن است به دلیل هزینه های اولیه خرید، از عایق ها استفاده نکنند اما با گذشت زمان و بتدریج با کاهش مصرف انرژی چند برابر این هزینه اولیه جبران خواهد شد. علاوه بر این، استفاده از عایق های حرارتی تا میزان قابل توجهی ورود آلاینده ها به محیط زیست را کاهش خواهد داد.  

پوشش بدون درز حرارتی در صنعت ساختمان

عایق رنگی بر پایه کوپولیمرهای آکریلیک منطبق با استاندارد های روز دنیا  به عنوان جدیدترین محصول آب بندی و ایزولاسیون همراه با پوشش رنگی در صنعت ساختمان شناخته میشود ، این عایق آب بند کننده پس از اجرا بروی سطوح بصورت پوشش کاملا یکدست و رنگی خواهد بود .با استفاده از این محصول بدون ایجاد ترک های سطحی می توان تا 10 میلیمتر ضخامت گرفت . چسب آب بندی مناسب برای اجرا بر روی کلیه سطوح اعم از سیمانی، بتنی ، فلزی ، انواع سنگ ها ، موزاییک، ایزوگام و آسفالت‌های ترک‌ خورده ، چوب و….. خواهد بود . رنگ آمیزی وآب بندی همزمان همراه با تنوع رنگ ، انعطاف ‌پذیری در شرایط مختلف بروی کلیه سطوح ، سرعت در اجرا، ضدخزه و جلبک ، آنتی باکتریال ، چسب بندگی بالا بروی کلیه سطوح  ، مقاومت بالا در اثر سایش و فشار های سازه ای ، مقاومت دمایی بسیار بالا  باعث کاربرد گسترده ‌تر این محصول شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق واترسیل s500 عایق واترسیل s500, عیق حرارتی رطوبتی واترسیل

رنگ عایق حرارتی نانو ساختمانی با ایجاد منافذ در سطوح پوشش داده شده توسط رنگ مانند عایق عمل می‌کند. در فصل تابستان از نفوذ گرما به داخل ساختمان و خروج سرما و در زمستان در برابر خروج گرما و اتلاف آن به سمت بیرون و ورود سرما از خود مقاومت نشان می‌دهند. این رنگ تا ۴۰ درصد در بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان تاثیر دارد. وجود طیف وسیع رنگ نانو باعث می‌شود که محدودیتی در دیزاین و دکور ظاهری ساختمان وجود نداشته باشد. علاوه بر عایق بودن این رنگ‌ها، مقاومت دربرابر آلودگی یکی از مزایایی است که باعث شده از این رنگ در آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها استفاده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.