ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

علائم نیاز تعویض ایزوگام یا ترمیم آن

علائم نیاز تعویض ایزوگام یا ترمیم آن : ایزوگامی که به درستی نصب شده است و دارای استاندارد باشد دست کم مدتی برابر 15 – 16 سال دوام میاورد و از منزل شما در برابر باران و برف و نفوذ رطوبت محافظت میکند ولی در صورت خرابی و ایجاد نقص در آن نیازمند تعمیر است. ایزوگام سقف در صورت خرابی و یا ایجاد نقص در آن به راحتی قابل تعویض کردن هستند، و همچنین می‌توان به راحتی روی آن را دوباره با لایه ای ایزوگام پوشاند ولی این عمل وزن سقف را بالا می‌برد. بنا بر این بهتر است به جای این کار نسبت به تعمیر ایزوگام اقدام کرد. همچنین می‌توان برای ترمیم و تعمیر این خرابی ها در قسمت‌های خرابی لایه‌های ایزوگام جدید بچسبانیم که این کار علاوه بر ایجاد منظره ناخوشایند و بر هم زدن شیب‌بندی بام باعث می‌شود وزن سقف نیز بالا رود. بهترین اقدام این است که با روش‌های درست و صحیح این خرابی ها را ترمیم کنید.  

علائم نیاز تعویض ایزوگام یا ترمیم آن

در صورتی که مدت زیادی از عمر ایزوگام گذشته باشد و حتی دارای علائم نشتی و نفوذ رطوبت هم نباشد، باید سطح ایزوگام و ظاهر آن بررسی گردد؛ دلیل این امر نیز آن است که ممکن است به دلیل افت کیفیتی که در گذر زمان در آن ایجاد می شود، ایزوگام مورد نظر نیاز به لکه گیری و یا حتی تعویض داشته باشد. البته این مسئله بیشتر در مورد ایزوگام پشت بام که همیشه تحت تأثیر عوامل محیطی نظیر تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد، به وجود می آید. اما در برخی مواقع حتی با وجود این که عایق کاری مورد نظر تازه نصب شده است و مدت زیادی از زمان نصب آن نگذشته است، ممکن است ایزوگام مورد نظر به دلایل مختلفی از جمله برخورد اشیاء تیز به سطح آن یا قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن و گاهی به دلیل مشکلات ناشی از معایب نصب، دچار نشتی و نفوذ رطوبت گردد. در صورتی که با هر یک از این مشکلات مواجه شدید، سطح ایزوگام را از لحاظ ظاهری بررسی نموده و با توجه به مواردی که در ادامه ذکر می شود، نسبت به تعویض ایزوگام یا ترمیم آن، اقدام کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

طریقه لکه گیری ایزوگام طریقه لکه گیری ایزوگام, اجرای عایق رطوبتی ایزوگام

لکه گیری ایزوگام پشت بام در تهران کرج، وقتی انجام می شود که قسمت هایی از پشت بام یا دیواره ها که قبلاً عایق بندی شده بودند، آسیب ببینند. در این شرایط به جای این که کل ایزوگام کنده شده و سطح مورد نظر مجددا ایزوگام شود، تعمیرکاران آن را لکه گیری می کنند. به این ترتیب تنها بخش های آسیب دیده ترمیم می شوند. به این عمل لکه گیری ایزوگام گفته می شود و معمولا بسیار ارزان تر از نصب مجدد است. وزن رول، ضخامت و تعداد لایه ها و جنس آنها مهم ترین معیارهایی هستند که قیمت لکه گیری و تعمیر ایزوگام در تهران بر اساس آنها تعیین می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.