ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال نانو سرامیک

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال نانو سرامیک : استفاده از پودر بندکشی نانو مانع از جذب آلودگی و نفوذ آب خواهد شد. بنابراین فرایند بندکشی با پودر نانو به عنوان عایق قوی در برابر رطوبت عمل می‌کند. قطعا می‌‌دانید استفاده از انواع شوینده همانند اسیدها و وایتکس برای شستشوی سرامیک‌ ها اثرات منفی بر روی بندکشی‌ها خواهد داشت. از بین رفتن درزهای بین کاشی‌ها موجب جذب شدن رطوبت و آلودگی به کاشی‌ها می‌شود. هر چقدر که بیشتر آب به درون سازه نفوذ کند، خطرناک‌تر خواهد بود. بنابراین بندکشی اصولی با ابزار و مصالح مناسب نقش مهمی در مقاوم سازی کف و دیوارها ایفا می‌کند.  

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال نانو سرامیک

پودرهای بندکشی آنتی باکتریال بیشتر در ساختمان های بهداشتی مانند درمانگاه، بیمارستان و کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محیط های باید همیشه استریل باشند و در برابر میکروب ها مقاوم باشند. به همین خاطر از پودرهای بندکشی آنتی باکتریال در این مکان ها استفاده می‌شود تا بتوانند از رشد میکروب، باکتری و سایر میکروارگانیسم های خطرناک در بندهای بین کاشی‌ها جلوگیری کنند. لازم به ذکر است که قیمت این محصولات نسبت به سایر پودرهای بندکشی بالاتر است. چرا که باید مقاومت و کیفیت بهتری برای جلوگیری از رشد میکروب ها را داشته باشد. بندکشی ساختمان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل پس از تکمیل نمای آجری است. در این مرحله برای محافظت از درزهای بین کاشی و سرامیک از تاثیرات آب ‌و هوایی، جلوگیری از نفوذ رطوبت و افزایش زیبایی ساختمان، فضای خالی بین آجرها یا سنگ‌ها را با ملات سیمانی و یا ملات آهکی پر می‌کنند.  مرحله بندکشی هم در ساختمان نوساز به کار می‌رود و هم برای بازسازی و نوسازی ساختمان‌های قدیمی‌تر استفاده می‌شود. فرآیند درزبندی یک عملیات تکمیلی است که هنگامی صورت می‌گیرد که آجرکاری تمام و دیوار بالا آمده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مایع بندکشی نانو مایع بندکشی نانو, انواع عایق آب بندی

لازم به یادآوری است که بندهای ملات در دیوار تنها نقاط آسیب پذیر در ساختمان هستند. بنابراین باید به دقت و استادکارانه این نقاط آسیب‌پذیر را در مقابل تغییرات آب و هوایی، باران، اشعه خورشید و برف محافظت کرد. لازم به ذکر است فرایند بند کشی ساختمان از لحاظ اقتصادی مناسب است و در نواحی که میزان ریزش باران کم است می‌توان آن را به کار برد. یکی از حساس‌ترین نقاط در محیط‌های مختلف که شدیدا در معرض رطوبت، مواد اسیدی و آلودگی‌ها قرار دارد، سرویس بهداشتی و حمام است. استفاده از متریال پوششی مقاوم همچون کاشی و سرامیک می‌تواند احتمال سرایت نم و آلودگی از این محیط به سایر اتاق‌ها و طبقات را به میزان قابل‌ توجهی کاهش دهد. همچنین بندکشی صحیح، به منظور جلوگیری از رسیدن رطوبت به دیواره‌ها و کف از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.