ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عملیات اجرایی عایق بندی موتورخانه شوفاژ

عملیات اجرایی عایق بندی موتورخانه شوفاژ : عایق حرارتی انتقال گرما را کاهش می دهد و مانع از هدر رفتن انرژی می شود. مهم ترین اصل انتخاب عایق موتورخانه میزان مقاوت حرارتی و ضریب انتقال حرارت آن می باشد. چگالی و ضخامت عایق و هم چنین مقاومت در مقابل بخار عوامل دیگر برای انتخاب عایق موتورخانه به شمار می روند. عملیات شامل عایق کاری صوتی ، حرارتی و رطوبتی می باشد که در کنار هم ، موجب افزایش مقاومت و استحکام می شوند. وقتی که نصب و اجرا موتورخانه یا اجزای مکانیکی به پایان رسید ، بهینه سازی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ، در اولویت اول قرار دارند.  

عملیات اجرایی عایق بندی موتورخانه شوفاژ

برای اینکه ذهنیتی از میزان انرژی تلف شده به دست آوریم، کافی است بدانیم که میزان هدررفت حرارت در هر ثانیه، از یک متر لوله دو اینچی بدون عایق در دمای 100 درجه سانتی گراد، 220 وات و از یک متر لوله چهار اینچی در همان دما برابر 380 وات است.  به همین دلیل و دلایل مشابه فراوان دیگر، در عصر حاضر اهمیت صرفه ­جویی انرژی بر کسی پوشیده نیست و همواره در سیاست ­گذاری های اصلی کشورهای توسعه­ یافته نقشی اساسی دارد. آمارهای جهانی حاکی از آن است که در حدود 60 درصد درآمد سرانه جامعه صرف خرید انرژی شده شده و بیش از 30 درصد انرژی تولیدی در جهان صرف وسایل گرمایشی می شود. اهمیت زیاد عایق­کاری لوله های موتورخانه باعث شده است که در مبحث 19 مقررات ملی ساختمان، این امر ضروری ذکر شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله موتورخانه عایق کاری لوله موتورخانه, انواع عایق های لوله

عایق بندی موتورخانه شوفاژ،عایق بندی شوفاژخانه اگر به درستی انجام شود یکبار برای همیشه خواهد بود.عایق بندی خوب زمانی گفته میشود که تمام حرارت داخل فضای موتورخانه گرفته شود و حرارت داخل منبع دوجداره یا منبع کویلی و لوله های شوفاژ بماند.در این زمان پرتی حرارت کاهش پیدا میکند و هزینه گاز مصرفی کمتر خواهد شد.یکبار عایق بندی اصولی موتورخانه میتواند از نظر مالی خیلی به کاهش هزینه مصرف گاز کمک کند البته همانطور که گفتیم با عایق بندی خوب میتوان این مهم را عملی نمود.شرکت پیمانکاری عایق کاری موتورخانه شوفاژ، شیمی عایق با توجه به تجربه و رزومه قویی که در صنعت عایق بندی حرارتی و برودتی دارد میتواند با نیرو های خوش اخلاق و مجرب و متعهد جهت انجام پروژه های عایق بندی شوفاژخانه، عایق بندی منبع دوجداره ،عایق بندی منبع کویلی ،عایق بندی مبدل حرارتی ،عایق بندی موتورخانه،عایق بندی کلکتور، عایق بندی منبع انبساط و عایق بندی لوله اب،عایق بندی لوله آهنی، عایق بندی موتورخانه شوفاژ، عایق بندی دودکش موتورخانه با بهتربن لوازم عایق بندی و کار فوق العاده تمیز با گارانتی و پشتیبانی بلند مدت در تهران و شهرستان در خدمت شما مشتریان گرامیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.