ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای آسفالت‌ حفاظتی میکروسرفیسینگ ترمیم کننده

اجرای آسفالت‌ حفاظتی میکروسرفیسینگ ترمیم کننده : این آسفالت هم از مخلوط کردن سنگ‌ خردشده با قیر به دست می‌آید. تفاوت این آسفالت با نوع گرم این است که در آسفالت حفاظتی، سنگ‌ها بسیار کوچک‌تر هستند. این محصول را در پشت‌بام برای حفاظت و گاه به عنوان روکش ایزوگام استفاده می‌کنند تا از آسیب به ایزوگام جلوگیری کند. درصد قیر در این محصول بسیار بالا است و مقاومت زیادی هم ندارد. آسفالت میکروسرفیسینگ یا امولسیونی نازک که با بالا رفتن وسایل نقلیه همچنین وجود شرایط آب و هوایی مانند بارندگی و یخ زدگی‌ها موجب شده است از خرابی‌ها و آسیب‌هایی مانند شیارشدگی و کاهش مقاومت سایش و اصطکاکی شود.  

اجرای آسفالت‌ حفاظتی میکروسرفیسینگ ترمیم کننده

از روش‌ هایی که برای از بین بردن چنین مشکلاتی می‌توان اشاره کرد استفاده از مخلوط آسفالت میکروسرفیسینگ است که به دلیل قابلیت قیر امولسیونی پلیمری و مصالح صد در صد شکسته و باعث بالا رفتن میزان مقاومت برشی و مقاومت سایشی مخلوط آسفالتی می‌گردد. میکروسرفیسینگ از جمله انواع آسفالت‌های حفاظتی است که برای ترمیم و تعمیر خرابی‌ها و آسیب‌های ناشی از راه‌ها از سال 1980 در بیشتر کشور‌های دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. با مخلوط شدن آسفالت سرد با میزان ضخامت کم این امکان وجود دارد که آن را یک نمونه کامل از آسفالت اسلاری سیل به نامیم. وجود آسفالت امولسیونی نازک مخلوطی به دلیل اینکه تشکیل شده از مصالح سنگی با دانه بندی‌های توپر و قیر امولسیونی تعدیل شده پلیمری، قیر معدنی و آب و دیگر مواد افزودنی که به صورت ‌کاملاً صحیح تقسیم بندی شده است و با یکدیگر مخلوط شده. این نوع عایق بندی دارا بودن قابلیت‌های گسترده و وسیعی می‌توان برای ترمیم خرابی‌ها و آسیب‌های روسازی از قبیل گودی جای چرخ‌ها، سائیدگی، ترک‌ها، قیرزدگی‌ها است. میکروسرفیسینگ به عنوان یک روش برای حفاظت رویه های آسفالتی و اقدامی پیشگیرانه شناخته می شود و یک لایه ترمیمی حفاظتی است و این لایه توان باربری ندارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ, انواع آسفالت حفاظتی

مایکروسرفیسینگ مخلوطی است از مصالح ریز دانه شکسته، قیر امولسیونی پلیمری، فیلر و مواد دیگر. استفاده از شیوه میکروسرفیسینگ به منظور پر کردن شیارها و رد چرخ پر کردن ترک ها و اصلاح سطوح اکسید شده راه و ایجاد سطحی یکنواخت و افزایش عمر مفید راه انجام می شود. این روش موجب آب بند شدن رویه راه شده و اصطکاک مناسبی را برای آن فراهم می کند. استفاده از این روش نتایج موفقیت آمیزی را به همراه داشته و در پروژه های ترمیم و نگهداری روسازی استفاده از آن هر روز گسترش می یابد و به دلیل استفاده از قیرهای امولسیونی مشکلات زیست محیطی ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.