ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش اجرای عایق بی رنگ نانو در سطوح

روش اجرای عایق بی رنگ نانو در سطوح : عایق های رطوبتی طبقه بندی های مختلفی دارند که شامل عایق سفید بام، عایق قیری پلیمری، عایق رطوبتی دو جزئی و همچنین نمونه های بی رنگ می‌شود. هر کدام از این‌ها بر اساس نوع کاربرد خود انتخاب می‌شوند. از طرفی قیمت متفاوتی نیز دارند. اما این اطمینان را داشته باشید که برندهای داخلی سعی می‌کنند به جهت حفظ رضایت مشتریان و افزایش آمار فروش، قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر بگیرند. عایق های رطوبتی تولید شده در شرکت های داخلی دارای ضمانت اجرایی خوبی هستند. در صورتی که بتوانید عایق رطوبتی نانو بی رنگ را طبق اصول و قواعد تعیین شده روی کار اجرا کنید معمولاً یک بازه زمانی پنج ساله و حتی بیش از اینها نیز دوام خواهند آورد. این مدت زمان بسیار ایده آل و استاندارد است.  

روش اجرای عایق بی رنگ نانو در سطوح

یک نوع عایق پلیمری شفاف است که برای ضد آب سازی و رفع نم و نشت سطوحی  مثل سنگ و موزاییک ، کاشی ،سرامیک ، چوب ،آجر و ….که نیاز هست برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ضد آب بشوند با محصول عایق بی رنگ صد درصد ضد آب می گردد با حفظ ظاهر و زیبایی سطح مصالح که روی آن عایق شده است. از اجرای عایق بی رنگ بر روی سطوح سست ،تخریب شده و تبله کرده خودداری کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پوششی ضد رطوبت بیرنگ پوششی ضد رطوبت بیرنگ, انواع عایق مایع

1-محل مورد نظر رو به دقت برسی کنید و کلیه سطوح سست رو از بین ببرید و قبل از اجرای عایق قسمت های معیوب،گود و ترک ها و تبله ها رو بازسازی کنید،(بهتر است قبل از اجرای عایق نانو یک دوغاب سیمانی به کل سطح زده شود تا سطح زیر عایق کامل محکم شود)

2-سطح مورد نظر رو تمریز بشویید بطوری که از گرد و غبار،چربی ،جلبک و لجن و رسوبات نمکی عاری گردد .

3-بین زوایای دیوار و کف ماهیچه کشی کنید( راه کار ساده تر و مطمئن تر از ماهیچه کشی اجرای عایق دوجزئی پلیمری به عرض 5 سانتی متر بین  زوایای دیوار و کف )

4- با چسب آب بندی پلاس (ژل بی رنگ کشتسان) بر روی بند کشی ها با قلم مو کوچیک یک لایه اجرا کنید

5-عایق رطوبتی بی رنگ ( کد 630 برای پشت بام ،کد 625 برای نما و کد 690 برای استخر) را بر روی سطح ریخته شود و با ابزار الات مثل ( قلم مو ،غلطک، طی و حتی جارو نرم ) بر روی سطح اعمال کنید.

6-بعد از اجرای یک مرحله از عایق بی رنگ چند ساعت صبر کنید تا عایق خشک شود و مجددا این مرحله رو چندین بار تکرار کنید تا سطح مورد نظر اشباه گردد و ضد آب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.