ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش مصرف و اجرای عایق واتر پروف نمای سازه

روش مصرف و اجرای عایق واتر پروف نمای سازه : پوشش واتر پروف نما محصولی انحصاری است که از نمای خارجی و داخلی حفاظت می کند و لایه ای بر روی آن تشکیل می دهد که نفوذ پذیری را نا ممکن سازد. این ماده با تشکیل غشایی آب گریز، قابل شست شو و مقاوم در برابر گازهای جوی است. برخی دیگر از مزایای این محصول شامل خاصیت ضد گرد و غباری، خاصیت خود پاک شوندگی، ماندگاری بالا، جلوگیری از شوره زدگی و… است. 

 

روش مصرف و اجرای عایق واتر پروف نمای سازه

واتر پروف نما آماده مصرف می باشد ولی می توان با اضافه نمودن 10 الی 15 درصد حلال در محل ، مورد استفاده قرار گیرد . واتر پروف نما دارای چسبندگی بسیار خوب به مصالح ساختمانی می باشد ودر نتیجه پوسته یا ورقه نمی شود جهت استفاده از واتر پروف نما بایستی ابتدا سطح زیر کار را کاملا تمیز نمود . پوشش اصلی به وسیله قلم مو و یا پیستوله در دو مرحله به فاصله زمانی 2 ساعت به طور یکدست روی سطح اجرا گردد . در صورت اجرای پوشش رنگی می توان کمی از رنگهای مورد نظر (روغنی) به مایع واتر پروف نما اضافه نمود میزان مصرف واترپروف نما به میزان صاف بودن سطح بستگی دارد ولی برای مصرف هر متر مربع نیاز به 200 تا 250 گرم از واترپروف نما داریم نکات ضروری جهت استفاده واترپروف نما چنانچه در ظروف اصلی و دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین در دمای بین 5 تا 30 درجه نگهداری شود تا یک سال قابل مصرف می باشد . در صورت مصرف بالای واترپروف نما میتوان ، واترپروف نما http://bitumen.pro را با غلظت بالا به خریداران تحویل داده تا در محل با نسبت ارائه شده توسط کادر فنی شرکت با حلال مورد نظر رقیق نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل فرمایید.

پوشش عایق واترپروف پوشش عایق واترپروف، آب بندی انواع نما

واترپروف نما سطوح و نمای ساختمان را در مقابل شوره زدن، رشد قارچ و کپک و کلیه‌ی عوامل مخرب حفظ می کند. واترپروف بسیار ساده اجرا شده و عمر بسیار طولانی دارد. محافظ نما مانع تنفس بتن نمی‌گردد و در برابر مواد نمکی و چرخه‌های ذوب و انجماد مقاومت بالایی دارد. همچنین در برابر اشعه‌ی uv مقاوم بوده و به علت خواص شیمیایی منحصر به فرد آن عمری برابر عمر سازه دارد. هزینه‌ی اجرای واترپروف بسیار مناسب بوده و در صورت اجرای اصولی، بسیار با دوام خواهد بود. محافظ نما دوستدار محیط‌ زیست بوده و هیچ‌گونه آسیبی به محیط وارد نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.