ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نمایندگی انواع امولسیون‌ قیری راهسازی

نمایندگی انواع امولسیون‌ قیری راهسازی : امولسیون‌ قیری ترکیبی از قیر و آب می باشد که به کمک ماده ی امولسیون ساز ساخته می‌شود. در این ترکیب قیر در آب حل نمی شود  بلکه به صورت گلبول‌هایی ریز در آب شناور می باشد. در برخی موارد امکان دارد به همراه ماده امولسیون ساز، ماده پایدار کننده نیز استفاده گردد. رنگ امولسیون قیری قبل از مصرف، قهوه‌ای است و بعد از شکستن به رنگ سیاه قیر تبدیل می‌شود. قیر امولسیون از مدل فاز معلق به دو دسته ی آب در روغن و روغن در آب تقسیم می‌گردد. قیر امولسیون معمولا از نوع امولسیون‌ های روغن در آب می باشند که قیر در فاز آب پراکنده می باشد.  

نمایندگی انواع امولسیون‌ قیری راهسازی

قیر به عنوان ماده چسبنده و آب بندی مصالح در راهسازی از روزگاران قدیم مورد استفاده قرار میگرفته است. هم اکنون در راستای حفاظت از محیط زیست و دستیابی به توسعه پایدار از قیرهای امولسیون (Bitumen Emulsion) در راهسازی استفاده می گردد. این نوع قیر جایگزین قیرهای کات بک (Cut Back) در راهسازی و راهداری شده است، قیرهای کات بک به دلیل وجود حلال های نفتی در داخل آن نه تنها باعث تخریب محیط زیست میشوند بلکه در مقایسه با قیرهای امولسیون از کیفیت کمتری برخوردار میباشند. قیرهای امولسیون توجیه فنی و اقتصادی خوبی برای جایگزین شدن با قیرهای محلول را دارد. قیر امولسیون در حقیقت مخلوطی از قیر و آب است که غیر قابل امتزاج بوده و قیر در آن به صورت ذرات بسیار ریز معلق وجود دارد. در این مخلوط، قیر به عنوان فاز داخلی یا غیر پیوسته و آب به عنوان فاز خارجی یا پیوسته، شناخته می‌شود. این نوع قیر با ماده‌ای به نام امولسیون ساز یا امولسیفایر ترکیب شده و در نهایت حدود ۰٫۳ تا ۰٫۵ درصد وزن قیر را تشکیل می‌دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
تفاوت قیر امولسیون و محلول تفاوت قیر امولسیون و محلول, عایق قیری در کرج

در این روش، قیر داغ را وارد محلول رقیق قلیایی می‌کنند و در نهایت فرآیند امولسیون سازی، در اثر فعل و انفعالی که بین اسیدهای آلی موجود در قیر و قلیایی محلول انجام می‌شود، صورت می‌گیرد. نحوه تولید قیر با این روش به این صورت است که باید مقدار معینی آب را که درجه حرارت آن تا نزدیک نقطه جوش رسیده، در یک مخلوط کن مجهز به دستگاه همزن وارد کرده و سپس مقداری قلیا به آن اضافه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد