ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق نانو بی رنگ آب بندی گوهردشت

بهترین عایق نانو بی رنگ آب بندی گوهردشت : این محصول از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود.  

بهترین عایق نانو بی رنگ آب بندی گوهردشت

از این محصول جهت عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نما ساختمانی مانند نما آجری،سنگی،کاهگلی،گچی ، چوبی و  المان های شهری و نقاشی های دیواری بدون تغییر رنگ استفاده می گردد. همان‌ طور که کارایی محصول نانو به طور مختصری به آن اشاره شد؛ باید بدانید که ترکیبات تشکیل دهنده این محصول به گونه‌ای است که بر روی اکثر مصالح‌ساختمانی تاثیر مثبت آببندی را دارد، در واقع این مواد؛ قابل اجرا بر روی سطوح سیمانی، سنگ، آجر چوب، موزاییک و تمام سطوح ساختمانی است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق نانو رطوبتی عایق نانو رطوبتی, انواع پوشش ضد رطوبت

گوشه‌های پنجره نما: همیشه با حوادث‌هایی مانند؛ باد و باران مواجه هستند، احتمال‌های دیگری هم از حوادث‌ ناشی وجود دارد که لب پنجره، در خطر جمع شدن آب و رطوبت، همچنین شوره و رشد موجوداتی مثل، انواع باکتری، قارچ و.. را داشته باشد، با استفاده از عایق آببند بی رنگ ، سطوح لب پنجره‌ها را کاملا آببند و یا آبگریز کنید، تا نمای کنار پنجره شما، علاوه بر زیبا‌تر دیده شدن, عمر و سلامت، مصالح استفاده شده را هم بالا‌تر ببرید.

سطوح بند کشی موزاییک: اگر بند کشی های موزاییک شما پر است، می‌توانید بر روی سطوح بند کشی‌ های موززایک مورد نظر از مواد عایق بی رنگ  نانو استفاده کنید.

گوشه های حساس دیوار: برخی از گوشه‌های دیوار که مخصوصا کف آن از موزاییک چیده شده است، هم برای گوشه دیوار نما و هم کف می‌توانید از این مواد برای آببندی آن استفاده کنید.

این عایق با ایجاد یک پوشش یک پارچه و کاملا مقاوم در برابر سایش و مقاومت بالا در برابر  اشعه آفتاب یکی از روش های به صرفه و اقتصادی برای عایق کاری سطوح به عنوان لایه نهایی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد