ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای پوشش‌ های محافظتی پلی یورتان حرارتی

اجرای پوشش‌ های محافظتی پلی یورتان حرارتی : دسته ای از عایق های حرارتی پلی یورتان است که به شکل های مختلف بلوک، تخته و لوله ای و به صورت پیش ساخته تولید و در محل پروژه نصب می شود. رایج ترین نوع در این دسته، تخته های پیش ساخته است که در اندازه های گوناگون و بنا بر نیاز مشتری عرضه می گردد و معمولاً به شکل تخته یا شیت آماده در عرض یک متر و طول 2 تا 3 متر، با لایه های محافظ مختلفی مثل آلومینیوم یا بدون لایۀ محافظ تهیه می شود. این دسته از عایق های حرارتی به ویژه در ساخت لایۀ عایق میانی ساندویچ پانل ها کاربرد فراوانی دارند.  

اجرای پوشش‌ های محافظتی پلی یورتان حرارتی

استفاده از شیت های پیش ساختۀ عایق حرارتی پلی یورتان مزایا و معایب خاص خود را دارد. از جمله مزایای آن ها می توان به عدم نیاز به دستگاه فوم پاششی، و از معایب آن ها می شود به عدم امکان نصب در جاهای سخت دسترس و عدم پر کردن سوراخ ها، منافذ و درزها اشاره کرد. بنابراین محل اتصال این تخته ها حتماً باید پس از نصب به وسیلۀ فوم پاششی درزگیری شود. تمام مصالح و مواد به مرور زمان در مجاورت عوامل محیطی و جوی دچار آسیب دیدگی سطحی می‌شوند. این قاعده استثنایی ندارد و شامل تمام مواد روی زمین مانند سنگ‌ها و مصالح ساخت انسان مانند بتن می‌شود. به همین منظور باید آن‌ها را بر اساس نوع خوردگی و عوامل ایجاد کننده خوردگی محافظت نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلی یورتان پوشش های پلی یورتان, عایق های فومی پاششی

مهم‌ترین عوامل ایجاد کننده خوردگی عبارت‌اند از:

  • عوامل فیزیکی یا مکانیکی
  • عوامل دمایی
  • عوامل شیمیایی
  • عوامل الکتروشیمیایی
  • عوامل میکروبیولوژیکی
  • عوامل الکتریکی

اما با پیشرفت صنعت و نیاز بیشتر به پوشش‌های محافظتی، امروزه برای هرکدام از موارد بالا راهکارهای خاصی موجود است. این راهکارها به اندازه‌ای زیاد و گسترده هستند که باید برای هر پروژه، با بررسی شرایط ویژه همان پروژه آن را ارائه نمود و در صورتی که برای تمام پروژه‌ها یک راه حل ارائه شود، نشان از عدم تسلط کافی فرد پیشنهاد دهنده دارد. بر همین اساس متخصصین شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت با بررسی مشخصات هر پروژه و الزامات اجرایی و درخواست کارفرمایان، به ارائه راهکار جهت اجرای پوشش‌های محافظتی می‌نماید. عایق پلی یورتان با هدف بهینه سازی مصرف انرژی مورد استفاده قرار می گیرد و کمک می کند که مصرف انرژی و در پی آن هزینه های مربوط به ساختمان، به حداقل برسد. از عایق پلی یورتان در مکان های مختلفی مثل ساختمان های مسکونی، مجتمع های تجاری، صنایع کشاورزی و دام، صنعت حمل و نقل و… استفاده می شود و باید با توجه به کاربری مد نظر از آن، نوع مناسب پلی یورتان را تهیه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد