ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید ماستیک های سیلیکونی درزبند و آب بند سینک آشپزخانه

خرید ماستیک های سیلیکونی درزبند و آب بند سینک آشپزخانه : درزبندهای متفاوتی در بازار موجود است که از میان آن ها می توان به درز گیرهای سیلیکونی، پلی سولفیدی، اکریلیک، ضد آب، ضد حریق و اپوکسی به عنوان پرکاربرد ترین درزبندها اشاره کرد. در میان درزبندها برخی به شکل مایع، برخی به شکل خمیری و همچنین به شکل چسب غلیظ وجود دارند. زمان خشک شدن چسب ماستیک به رطوبت، عمق درز بستگی دارد. ماستیک نوعی درزبند است که به هر ماده ای می چسبد و پس از خشک شدن حالت لاستیکی دارد، به همین دلیل در زمان چسباندن سطوح مورد نظر انعطاف خود را حفظ می کند. ماستیک پلی پورتان به شیشه، آلومینیوم، بتن، مرمر، استیل، تخته کانال و چوب به خوبی می چسبد. ماستیک مقاومت گرمایی بالایی دارد و از کاربرد چسب ماستیک در صنعت در تعمیر کانال گرمایشی و تهویه هوا می توان اشاره کرد. روش استفاده از چسب ماستیک با توجه به کاربرد آن ها متفاوت می باشد.  

خرید ماستیک های سیلیکونی درزبند و آب بند سینک آشپزخانه

ماستیک سیلکونی در واقع نوعی چسب سیلیکونی می باشد که از آن برای درزگیری و آب بندی استفاده می شود. این چسب در برابر فشار و گرما و همچنین در برابر قارچ و کپک مقاوم است. از ویزگی های قابل ذکر این محصول این است که، این چسب به متریال های مانند سرامیک، مس، pvc و .... به خوبی می چسبد. استفاده از این چسب ها بسیار راحت می باشد و پس از خشک شدن ترک نمی خورند. این چسب ها در رنگ های سیاه، سفید، قرمز و بی رنگ در بازار عرضه شده اند. این نوع ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی، سریع خشک می‎شوند و با توجه به ضد جلبک و خزه بودن برای پر نمودن هر نوع درز انبساطی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از ماستیک ها (پر کننده ‎های درز)، ماستیکهای پایه قیری بوده که در دو نوع گرم اجرا و سرد اجرا عرضه می‎گردند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزبندی سطوح ماستیک درزبندی سطوح، انواع پوشش چسب ماستیک

تفاوت ماستیک‎های قیری گرم اجرا و سرد اجرا در نحوه عملکرد و اجرای این مواد می‎باشد، درجه حرارت و عمودی یا افقی بودن درز مورد نظر از موا ردی هستند که در هنگام انتخاب این نوع ماستیک‎ها باید به آن‎ها توجه شود. نکته حائز اهمیت در ماستیک‎های قیری گرم اجرا دمای حرارت می‎باشد که در صورت بیش از حد بالا بردن دما، ماستیک دچار پدیده سوخته شدن می‎شود. به همین منظور در اجرا آنها می‎بایست از ابزار آلات ویژه استفاده نمود. در هنگام اجرا سطح زیر کار اجرای ماستیک‎ها باید عاری از هرگونه آلودگی باشد. و در هنگام بهره برداری از این محصول باید کیورینگ این ماده کاملا به اتمام رسیده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.