ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی چسب های قیری ماستیک TPG در درزگیری ترک فرودگاه

کارایی چسب های قیری ماستیک TPG در درزگیری ترک فرودگاه : چسب قیری ماستیک TPG ماده ای است یک جزئی بر پایه بیتومن رابر ، رزین و افزودنی های پلیمری تولید آن با دستگاه‌های تماما آلمانی صورت می ‌گیرد که از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشد. به صورت گرم درون درزهای انبساط افقی و عمودی اجرا می گردد. چسب قیری ماستیک TPG دارای مقاومت فیزیکی بالایی بوده و با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد. از قدرت چسبندگی بسیار عالی بر روی اغلب سطوح برخوردار است.  

کارایی چسب های قیری ماستیک TPG در درزگیری ترک فرودگاه

چسب ماستیک دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت. ماستیک جوئینت ماده ای است یک جزئی که بر پایه بیتومن رابر ، رزین و افزودنی های پلیمری تولید و بI صورت گرم درون درز های انبساط افقی و عمودی اعمال میگردد. ماستیک جوئینت دارای مقاومت های فیزیکی بالایی بوده و از قدرت چسبندگی بسیار عالی برروی اغلب سطوح برخوردار است. ماستیک جوئینت جهت آبندی و درز بندی انواع سازه ها و سطوح کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد مصرف چسب قیری ماستیک TPG :

✔️  چسب قیری ماستیک TPG جهت آب بندی و درز های انقطاع انواع سازه ها و ساختمان‌های مسکونی کاربرد دارند.
✔️ همچنین برای مصرف درزبندی اتصالات لوله های فلزی.
✔️ بعلاوه برای آب بندی درز های افقی و عمودی لوله ها  و سازه های بتنی نیز می‌توان بهره گرفت.
✔️ آب بندی درز های افقی و عمودی مخازن بتنی ذخیره آب و کانالهای آبرسانی و فاضلاب.
✔️ برای پر کردن شیار های درزهای انبساط بتن کف و دیواره کارخانجات صنعتی نیز می‌توان استفاده نمود.

مزایای چسب های آب بندی TPG :

⬅️ از مقاومت فیزیکی بالایی برخوردار است.
⬅️ چسبندگی بسیار عالی برروی اغلب سطوح.
⬅️ بعد از اجرا به سرعت به نهایت گیرایی خود می‌رسد.

چسب ماستیک TPG چسب ماستیک TPG, عایق کاری و درزبندی سطوح

چسب قیری TPG  ماستیک ماده ای است یک جزئی  که بر پایه بیتومن رابر ، رزین و افزودنی های پلیمری تولید و به صورت گرم درون درز های انبساط افقی و عمودی اعمال می گردد. دارای مقاومت های فیزیکی بالایی بوده و از قدرت چسبندگی بسیار خوب برروی اغلب سطوح برخوردار است. ماستیک گرم ریز یک ماستیک یک جزئی بر پایه قیر اصلاح شده با لاستیک و رزین است که پس از گرم شدن تا حد روانی در محل مورد نظر ریخته می شود. این ماستیک دارای چسبندگی بسیار زیاد به سطح زیر کار بوده و تا چند برابر کش آمده و دوباره به حالت اولیه برمی گردد. از این ماده جهت چسباندن قطعاتی که احتیاج به انعطاف در ناحیه اتصال دارند نیز می توان استفاده نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.