ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مراحل اجرای آسفالت رویه آخرین قشر توپکا در خیابان ها

مراحل اجرای آسفالت رویه آخرین قشر توپکا در خیابان ها : سطحی ترین یا بهتر بگوییم خارجی ترین قشر آسفالت رویه یا توپکا است که با توجه به وارد آمدن فشار ناشی از عبور وسایل نقلیه، دارای ساختاری متفاوت می باشد. بنابراین علاوه بر آنکه نوع مصالح و اجرای آن نیازمند دقت بیشتری است، هزینه پخش آسفالت در آن نیز به لحاظ اهمیت آن، بیشتر خواهد بود. چراکه اجرای صحیح و مناسب آن و همچنین استفاده از متریال مرغوب، تضمینی برای استحکام آسفالت و جلوگیری از تخریب و تغییر فرم آن خواهد بود.  

مراحل اجرای آسفالت رویه آخرین قشر توپکا در خیابان ها 

یک نوع از آخرین قشر آسفالت رویه، نوعی از آسفالت به نام آسفالت بتنی می باشد. این آسفالت با بارهای وارده  از ترافیک و عوامل جوی محیط در تماس مستقیم قرار می‌گیرد. باید توجه داشت که آسفالت رویه به گونه ای طراحی و اجرا گردد که تحمل بارهای وارد شده را داشته باشد و در مقابل اثرات محیطی از قبیل آب، یخبندان و گرمای بسیار بالای خورشید در فصول گرم، مقاومت خود را حفظ کرده و در آن ترک خوردگی ایجاد نشود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مراحل اجرای آسفالت رویه خیابان ها :

۱-آماده سازی سطح خیابان

قبل از حمل و پخش آسفالت، مسیر عملیات باید با توجه به میزان تولید و برنامه زمان بندی کار از هر جهت آماده و مهیا گردد. اگر آسفالت روی قشرهای شنی، زیراساس و اساس شکسته اجرا شود، باید قبلاً هرگونه پستی و بلندی و ناهمواری ها را به نحو مطلوب مرمت کرده، اندود نفوذی قیری (پریم‌کت) را بر اساس نقشه‌ های اجرایی، اجرا کنیم.

آسفالت رویه توپکا آسفالت رویه توپکا, لایه آخر آسفالت

۲-اندود نفوذی (پریم‌کت)

پخش یک لایه قیر محلول با ویسکوزیته کم در سطح بستر شنی خیابان نظیر زیراساس و اساس را اندود نفوذی یا پریم‌کت می گویند. این اندود برای آماده کردن سطوح زیر سازی به منظور پخش آسفالت روی آن انجام خواهد شد. قیر پخش شده در داخل خلل و فرج مصالح سنگی، نفوذ کرده و علاوه بر یکپارچه کردن و تحکیم مصالح، سبب تسهیل چسبندگی قشر آسفالت به مصالح زیرین خواهد گردید.

۳-اندود سطحی (تک‌کت)

لایه‌ای نازک از امولسیون قیری را که روی سطوح آسفالتی یا بتنی، پخش شده و موجب چسبندگی آسفالت به سطح زیرین آن می‌شود، اندود سطحی یا تک‌کت گویند. در صورتی که قرار است دو یا چند قشر آسفالت در فاصله زمانی یک الی دو هفته به طور متوالی پخش شود، مشروط بر آنکه باران روی آن نباریده و هوا سرد نباشد، با نظر دستگاه نظارت می‌توان از پخش اندود تک‌کت خودداری نمود.

۴-پخش آسفالت

پس از آماده شدن سطح کار باید مصالح آسفالتی، پخش و آماده کوبیدن شود. پخش آسفالت از نظر درجه حرارت محیط، درجه حرارت مخلوط آسفالتی و آمادگی سطح کار، باید دستگاه نظارت آن را تایید کند و پیمانکار قبل از تأیید دستگاه نظارت مجاز به پخش آسفالت نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.